Jump to content

Amerikaans account

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik zou graag een Amerikaans account aan willen maken op de PS3.

Dit voor de games met die region code, en andere demo's in de Playstation store.

Nou heb ik alleen geen idee hoe ik zo'n account moet maken.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

:cya:

PS. Ik hoop dat het hier goed staat, anders verplaats het maar ofzo.

>>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar hardware<<<

>>> Door Thundercover: Dit topic heeft niet zoveel met de PS3-hardware te maken, meer met accountregistratie. Verplaatst naar Consoles & Game Events, jullie beurt Froodooo en Ikkes. :puh:<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry man, dit gaat je niet lukken..

Een PS3 met Amerikaans account moet je importeren uit Amerika, en als je dat dan heb gedaan kun je er nog niks mee.. Een PS3 uit Amerika heeft andere verbinding, dus het gaat je niet lukken. Helaas..

Het hoort trouwens hier. ;)

@Hieronder:

Nee, ik heb er nog geen één. Maar ik hoorde het ergens..

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot

Een PS3 met Amerikaans account moet je importeren uit Amerika, en als je dat dan heb gedaan kun je er nog niks mee.. Een PS3 uit Amerika heeft andere verbinding, dus het gaat je niet lukken. Helaas..

Heb jij wel een ps3?

Werkt prima, een amerikaans account aanmaken.

Je moet gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken (master account). Die gebruiker noem je bijvoorbeeld Amerikaans account.

Daarna ga je bij die gebruiker een PSN id aanmaken, hierbij zeg je dat je in USA woont. Verder gewoon alles invullen, je meot wel een geldig adres invullen dus zoek ff op google voor een adres in de USA.

Daarna gewoon PS store openen onder die gebruiker.

Als je iets neit snapt meot je maar zeggen, dan leg ik het wel wat uitgebreider uit.

EDIT:

Hier heb je adres dat je kunt gebruiken:

Street: 934 Fifth avenue

City: New York

Zip code: 10021

Die moet als het goed is werken.

Op die manier kan je trouwens ook een japans account aanmaken die paar demos heeft die USA en europa niet hebben, nadeel alles is in japans, dus ook taal van demo...

Bewerkt: door Gta-killer

@Hieronder:

Nee, ik heb er nog geen één. Maar ik hoorde het ergens..

Je heb deels gelijk, maar je PS3 zal het hier niet doen omdat de PS3 uit Amerika een ander stroom verbruik heeft wat hij in Europa niet trekt. Dus zal jij één Amerikaanse PS3 hier aansluiten zullen de stoppen waarschijnlijk eruit knallen. De topic starter heeft het over een Playstation Store Account, dit kan je gewoon op elke PS3 die met internet verbonden is aanmaken. ;)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Bedankt voor de reacties alvast.

Ik blijf al hangen op het punt dat je de e-mail adres en wachtwoord in moet voeren.

Moet ik ook een Amerikaans e-mail adres hebben? (...@home.com ofzo?)

En als er al een master account is, moet je die dan verwijderen voor een nieuwe, of lukt dit alles ook op een sub-account? Of is het mogelijk dat je het master account "overdraagt" naar een ander account en die voor de USA maakt.

iig al mooi dat het mogelijk is :tu:

Geplaatst:
Bedankt voor de reacties alvast.

Ik blijf al hangen op het punt dat je de e-mail adres en wachtwoord in moet voeren.

Moet ik ook een Amerikaans e-mail adres hebben? (...@home.com ofzo?)

En als er al een master account is, moet je die dan verwijderen voor een nieuwe, of lukt dit alles ook op een sub-account? Of is het mogelijk dat je het master account "overdraagt" naar een ander account en die voor de USA maakt.

iig al mooi dat het mogelijk is :tu:

Nee, het gaat enkel om je adres, postcode, en land geloof ik. Als je gewoon je hotmail adres invoert dan is het al goed. En het kan ook met een subaccount, maar dan moet je wel teostemming hebben van het master account om bijvoorbeeld iets te kopen uit de playstation store. En je kan het master account ook overdragen, dat is zeker mogelijk, of ze allebei een master account maken ;)

Geplaatst:
Het is gelukt!

Mensen, bedankt voor de hulp :tu:

Even erbij zeggen, je kan ook een Japanse account aanmaken, ik had zo de demo van Siren, die in de Amerikaanse en Europese Store nog niet eens was.

Alleen het probleem is met de lettertype, want bij de registratie is alles in het Japans.

Klik hier!

Veel suc6

• 2 weken later...
Geplaatst:
Veel te veel gedoe XD Wacht wel die paar daagjes dat ie in de europeese store komt.

Dan moet jij toch echt is in de Amerikaanse Store kijken, want je weet niet hoeveel dingen daarin staan en niet in de Europese. En dit is niet een paar dagen terug toegevoegd, maar misschien wel een paar maanden. En de kans dat al die spullen (nog) naar de Europese komt is er klein. Daarom is een Amerikaanse account voor erbij erg handig als je demo's download. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...