Roderickbond Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb sinds een tijdje GTA SA weer geinstaleert. Heb eerst wat voertuigen in het spel gezet met de (SAMI) San Andreas Mod Installer. Daarna starte ik het spel op om te kijken of ze in het spel zaten. Ja. Nu wil ik er een 100% Savegame inzetten. Ik heb er een aantal gedownload, want als ik in het spel bij 'load game' kijk staat er geen een savegame... Wat moet ik doen? Hoe los ik het op? Alvast Bedankt! Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Zorg ervoor dat je je savegames in de goede map zet (Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files). Ook kun je checken of je een savegame hebt gedownload die overeenkomst met de versie van jouw game. Als je San Andreas opstart en er niks rechtsonder in beeld staat hebt je versie 1, anders versie 2. Reageren
Roderickbond Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Dit heeft het probleem niet verholpen... Ik wil er nog even bijzeggen dat ik Windows Vista gebruik. Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Zorg ervoor dat de naam van je savegame goed is. Een savegame heeft een naam met deze vorm: GTASAsf1.b. Het getal staat dan voor het slot waarin de savegame is opgeslagen (er zijn in totaal acht slots). Mocht het nog niet lukken, download dan één van deze savegames: Versie 1: Klik Versie 2: Klik Reageren
Roderickbond Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb San Andreas nu opnieuw geinstaleerd, en heb een gelijk een Savegame in de map San Andreas User Files. Maar hij ziet de Savegame gewoon niet? Ik weet niet hoe het komt. Op mijn vorige computer werkte het altijd.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Heb je wel een in- en uitpakprogramma gebruikt om de download uit te pakken? Dus een programma als Winzip of Winrar. Reageren
Roderickbond Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Jah! Bedankt! Omdat ik een nieuwe PC heb, is WinRar er natuurlijk af! Probleem Opgelost! Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Weer een tevredem klant Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.