SMACKDOWN Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 het is een idee maar zullen we in battlefield bc een clan starten en de maps onveilig maken etc!! wat vinden jullie of Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik maak me eigen Clan wel weer ging altijd goed bij 1942 en bij bf2 ook perfect 2de @ benelux ladder The Special Forces Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Op welke console? 360 of PS3. Ik heb een 360. Ik heb de singleplayer mode op ''normal'' in 1 dag uitgespeeld en de ''hard'' mode in 2 dagen. De hoogste online rank had ik in een weekje. Maar ik denk niet echt dat ik in de clan ga want met vrienden op BF2:MC op de PS2 had ik ook al een clan en met die clan heb ik op plek 1 gestaan in voor een week in het ''clan-klassement''. Dus ik ga weer met diezelfde mensen een BF:BC clan starten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.