.Senne Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) dit is m'n eerste signature met C4D in verwerkt, al is ie niet echt duidelijk omdat ik er radial blur heb opgezet. met naam: ik heb er ook nog een paar brushes aan toegevoegd, en wat met de smudge tool zitten prutsen. 't is m'n eerste zo, dus had ik graag wat tips gehad. iemand raten? EDIT @ hieronder: dat kon ik idd beter doen, alleen was ik te lui om een lettertype te zoeken Bewerkt: 18 augustus 2008 door senneken Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Naam sig Cijfer Commnetaar Anime 8/10 vette sig alleen kon je niet beter je naam erbij zetten ofzo? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Render is ietswat uitgerekt, als je vergroot, houd Shift ingedrukt. De achtergrond past er ook niet helemaal bij. Tekst valt nog wel mee. Maar kan ook beter uiteraard. 7/10 ! Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vind hem niet zo super mooi, maar hij kan er mee door. Reageren
Masturmind Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Voor eerste keer met dat programma tog wel mooi Reageren
.Senne Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Voor eerste keer met dat programma tog wel mooi als je C4D bedoelt, die heb ik niet zelf gemaakt. en photoshop doe ik puur voor de fun of als ik me eens verveel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.