Think Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Wat moet je doen als al je bolletjes in de Material Editor gevuld zijn en je nog meer textures nodig hebt ? Als ik zo'n bol clear dan verdwijnt mijn texture in mijn map ook. Ten tweede, hoe snij je een polygon in meerdere delen? Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Gebruik een multimaterial door bij een bolletje op 'Standard' te klikken, en dan multimaterial aanklikken. Je kan instellen dat hij de huidige material als sub gebruikt, en hoeveel materials je in je multimaterial wilt gebruiken. Met cut. Door in vertex selectie modus te gaan en dan op Alt+C te drukken. Succes! Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Think Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Bedankt, het snijden begrijp ik , maar van de textures nog niet helemaal Dus: - Ik klik zo'n bol aan. - Druk op standaard. - En dan? Welk moet ik aanklikken bij Browse from: ? EDIT: Ik het ongeveer zelf gevonden. Bewerkt: 18 augustus 2008 door Think Reageren
Think Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Bedankt, het snijden begrijp ik , maar van de textures nog niet helemaalDus: - Ik klik zo'n bol aan. - Druk op standaard. - En dan? Welk moet ik aanklikken bij Browse from: ? EDIT: Ik het ongeveer zelf gevonden. Het is toch niet gelukt - Ik klik zo'n bol aan. - Druk op standaard. - En dan? Welk moet ik aanklikken bij Browse from: ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.