Koos Vercetti Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Heb geprobeerd Vice City vandaag opnieuw te installeren, als de installatie is voltooit en ik het spel wil opstarten komt alleen een pagina met audio ervoor. Wat kan ik hieraan doen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Dat is standaard en kan je niet veranderen. Het wil echter niet zeggen dat je GTA Vice City niet kunt opstarten vanwege het verschijnen van het volgende scherm: Je hebt twee manieren. Ofwel start je het spel op via 'Deze computer' en klik je daar op het schijfje met onderschrift Vice_City_Play (E:) ofwel kies je bij 'Alle programma's', Rockstar Games => GTA Vice City en start je het spel zo op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koos Vercetti Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Als ik bij deze computer op het spelicoon druk dan komt nogsteeds het scherm met audio ervoor, je onderstaande manier zal ik vanmiddag proberen Edit Gelukt, bedankt voor de hulp Bewerkt: 19 augustus 2008 door Koos Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 mensen ik heb dit al heel lang ik zal jullie eens helpen. als je dat scherm van de audio krijgt moet je dat gewoon weg klikken en nog een keer op het gta-vc embleem klikken. en dan start hij. Simpel toch? maar als hij het dan nog niet bij je doet. kan ik je niet verder helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.