Sw33tRulez Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Waar kan ik m'n safegame vinden?, omdat ik niet uit missie 31/32 kom(Small Town Bank) echt een rot missie. Reageren
Masturmind Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 C:\Documents and Settings\Cyriel\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Daar staan je saved games in... Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 C:\Documents and Settings\Cyriel\Mijn documenten\GTA San Andreas User FilesDaar staan je saved games in... Ga naar: Start en dan zie je mestal ook al Mijn Documenten Reageren
Sw33tRulez Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb GTASAsf1.b en hetzelfde alleen dan met een 2, welke is het?, het zijn B-Bestanden Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb GTASAsf1.b en hetzelfde alleen dan met een 2, welke is het?, het zijn B-Bestanden GTASAsf1.b Als je er bijvoorbeeld 8 savegames hebt, dan heb je 8 van die teksten. De 1, staat voor bijvoorbeeld SaveGame 1. Als je die verandert in een 8. Dan is je 8ste savegame bezet in het spel. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Waar kan ik m'n safegame vinden?, omdat ik niet uit missie 31/32 kom(Small Town Bank) echt een rot missie. Start > Mijn Documenten > "GTA San Andreas User Files". Hier zyn ook je foto's opgeslagen die je neemt met je fotocamera in-game. Ook zie je een map genaamd "User Tracks", hier kun je jou eigen muziek inzetten en die kun je dan beluisteren in-game! Je moet daarvoor wel eerst even in het start menu naar "Options" > "Audio Setup" > "User Track Options" > "Scan User Tracks". Dan zal die kijken of er muziek bestanden in de "User Tracks" map staan en die scannen zodat je ze kunt beluisteren. Bewerkt: 18 augustus 2008 door Mr. Sugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.