cavorpa Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 wat is cheat device wat kan je er mee doen hoe activeer je em. Reageren
Masturmind Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 cheat device is een soort mod, je kan verschillende modes activeren, ik heb r niet zoveel mee dus weet ik verrder nix, mr op wikiGTA is wel meer info te vinden... Kijk hier eens bij externe links ofzo: >klik< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 www.cheatdevice.com Reageren
cavorpa Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 www.cheatdevice.com kan iemand duidelijk zijn Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik heb er ook niet veel verstand van, maar ik kan je wel wat vertellen erover. Het cheatdevice zijn bepaalde codes die je in savegames van de PS2 versie van SA kan zetten. De codes en het effect ervan staan op deze site. Het effect is vaker iets wat je alleen met mods of trainers op de PC kan bereiken, zoals zijwaartse zwaartekracht, voetgangers freezen etc. Hoe moet je die codes in die savegame zetten dan? Door middel van Action Replay Max (afgekort ArMax), een cd-rom voor de PC waarmee je bestanden kan uitwisselen met de PS2. Normaal kan dat niet. Zo'n ArMax cd-rom kost rond de 20 euro en is te koop op bol.com. Maar goed, als je de savegame op je PC hebt, moet je hem openen in kladblok of zoiets, neem ik aan, en dan die codes erin zetten. Zoiets in die richting, echt 100% zal dit niet kloppen. KoE_Mzungu heeft er meer verstand van dacht ik. Ik probeer alleen maar even een beeld te schetsen van wat je allemaal moet doen voor dat verrekte cheatdevice. Het is het allemaal niet waard, je kan beter voor 15 euro San Andreas voor de PC kopen en gaan modden Reageren
cavorpa Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik heb er ook niet veel verstand van, maar ik kan je wel wat vertellen erover.Het cheatdevice zijn bepaalde codes die je in savegames van de PS2 versie van SA kan zetten. De codes en het effect ervan staan op deze site. Het effect is vaker iets wat je alleen met mods of trainers op de PC kan bereiken, zoals zijwaartse zwaartekracht, voetgangers freezen etc. Hoe moet je die codes in die savegame zetten dan? Door middel van Action Replay Max (afgekort ArMax), een cd-rom voor de PC waarmee je bestanden kan uitwisselen met de PS2. Normaal kan dat niet. Zo'n ArMax cd-rom kost rond de 20 euro en is te koop op bol.com. Maar goed, als je de savegame op je PC hebt, moet je hem openen in kladblok of zoiets, neem ik aan, en dan die codes erin zetten. Zoiets in die richting, echt 100% zal dit niet kloppen. KoE_Mzungu heeft er meer verstand van dacht ik. Ik probeer alleen maar even een beeld te schetsen van wat je allemaal moet doen voor dat verrekte cheatdevice. Het is het allemaal niet waard, je kan beter voor 15 euro San Andreas voor de PC kopen en gaan modden Dat lijkt er meer op ik heb sa op de ps2 ik heb sa op de pc. dus.... ik wil graag wat modden op de ps2 darom wil ik cheat device Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Het cheatdevice is eerder een trainer, en geen mod. Modden op de PS2 gaat niet via het cheatdevice, maar wel via andere manieren. Daar heb ik helaas geen weet van. Wat ik wel weet is dat deze manieren erg moeilijk en ingewikkeld zijn, en erg risicovol omdat je bestanden van SA voorgoed kan beschadigen. Laat maar dus Ga maar modden op de PC, da's een stuk makkelijker/veiliger. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.