thomashokkelman Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 bij de installatie gaat alles goed tot op het moment ( al vrij snel) dat de komputer aangeeft : the following error occured on the file D: andreas gta sanandreas gta_sa.exe toegang geweigerd (ox5) waar verwijst die fout naar en hoe krijg ik de cd-rom toch geinstalleeerd. De komputer voldoet aan alle systeemvereisten. Reageren
Masturmind Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Als het goed is heb je 2 plaatsen wr j DVD/CD in kan, probeer es de andere, klinkt raar mr werkte bij mij. BTW, Computer is met een C Bewerkt: 18 augustus 2008 door Masturmind Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Heb je een gekopieerde versie? En maak eens een printscreen van je foutmelding. Dat doe je als volgt: Druk op prt scr, dat zit meestal naast F12. Ga dan naar Paint, druk op: "bewerken", dan op "plakken", dan sla je hem op en ga je naar www.tinypic.com. Daar selecteer je je afbeelding, en dan druk je op: NU UPLOADEN! Dan kopieer je de link onder: IMG-code voor forums & berichtenforums Dan ga je naar je bericht bij GTAForum, druk op plakken, en dan op: Reactie toevoegen. En voila. Reageren
thomashokkelman Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Als het goed is heb je 2 plaatsen wr j DVD/CD in kan, probeer es de andere, klinkt raar mr werkte bij mij.BTW, Computer is met een C In beide drives komt dezelfde foutmelding zoals boven beschreven terug. In mijn ander Pc wordt hij probleemloos geinstalleerd. Heb je een gekopieerde versie? En maak eens een printscreen van je foutmelding. Dat doe je als volgt: Druk op prt scr, dat zit meestal naast F12. Ga dan naar Paint, druk op: "bewerken", dan op "plakken", dan sla je hem op en ga je naar www.tinypic.com. Daar selecteer je je afbeelding, en dan druk je op: NU UPLOADEN! Dan kopieer je de link onder: IMG-code voor forums & berichtenforums Dan ga je naar je bericht bij GTAForum, druk op plakken, en dan op: Reactie toevoegen. En voila. kan geen printscreening maken van de foutmelding helaas , reageert hij niet op dus kan helaas ook nix kopieeren naar img-code voor forums en berichten enz. Bedankt voor je tips wie weet kom ik er toch nog uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.