GTAFreak007 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hey, Weet iemand of je Garry's Mod ergens in een winkel kan kopen ? want ik heb geen PayPal of iets anders Dus iemand met informatie ?? Gratzz GTAFreak007 Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hey,Weet iemand of je Garry's Mod ergens in een winkel kan kopen ? want ik heb geen PayPal of iets anders Dus iemand met informatie ?? Gratzz GTAFreak007 Google al geprobeerd? Reageren
jimi Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Garry's Mod wordt niet in winkels verkocht. Alleen door Steam van Valve. Daar kun je Garry's Mod kopen en gelijk downloaden. Reageren
Ferre Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik raad je PayPal aan. Dat is veilig en gemakkelijk. Als dat of een andere betaalmethode niet lukt kun je ook het Gift systeem gebruiken. Iemand anders kan dan jou Garry's Mod geven. Check https://support.steampowered.com/kb_article...=6262-QXCN-0755 Reageren
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Misschien een kennis die Paypal heeft? Dan laat je het via hem betalen en geef je dat geld gewoon. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Misschien een kennis die Paypal heeft? Het is tegenwoordig veel makkelijker om een PayPal aan te maken. Je kan je Paypal koppelen aan je normale Nederlandse bankrekening waardoor betalingen direct via paypal vanaf je normale bankrekening worden afgeschreven en je dus ook makkelijk geld kan terug storten naar je normale bankrekening. Was er niet een demo of test versie van Garry's mod? Volgens mij was er vroeger namelijk een gratis versie. Reageren
Ferre Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Garry's Mod 9 kun je wel gratis downloaden als mod. Je hebt wel Half-Life 2, Half-Life 2: Deathmatch en Counter-Strike: Source nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.