Juwayri Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb al een hele tijd een sa-mp server om dingen op te testen. Af en toe laat ik er ook nog wel eens mensen in (Maar het is en blijft een home-host). Ik heb dit dan ook allemaal correct in de firewall en router geconfigureerd. En hij heeft het ook altijd gedaan. Alleen sinds kort wilde ik hem aanzetten, alles ging goed in de console. Vervolgens ging ik naar de client. En m'n localhost deed het gewoon (Kon ik ook gewoon zonder problemen joinen). Alleen m'n public ip liet het afweten dus mensen kunnen mijn server niet bezoeken. Zou iemand weten waar dit aan kan liggen? En geloof me de poorten zijn open. En mijn server.cfg is goed geconfigureerd: echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password nvt maxplayers 5 port 7777 hostname nvt gamemode0 nvt Filterscripts nvt plugins nvt announce 0 query 1 mapname nvt weburl nvt anitcheat 0 password nvt Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Zet lanmode 0 in lanmode 1 En meer spelers: maxplayers 100 >>> Door Azer: Je bent niet verplicht om te posten als je het antwoord niet weet.<<< Reageren
Ymosky Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk is het interne ip van je pc veranderd. Wat heel af en toe wel eens gebeurd. Dan klopt de configuratie in je router niet meer, echter word dat niet automatisch meegewijzigd. Zoek in het command-venster via ipconfig opnieuw je ip-adres en voer de gegevens in je router opnieuw in. Grote kans dat het daarna weer wel werkt. @hierboven, lanmode en maxplayers heeft totaal niets te maken met portforwarding Bewerkt: 18 augustus 2008 door Ymosky Reageren
Juwayri Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Waarschijnlijk is het interne ip van je pc veranderd. Wat heel af en toe wel eens gebeurd.Dan klopt de configuratie in je router niet meer, echter word dat niet automatisch meegewijzigd. Zoek in het command-venster via ipconfig opnieuw je ip-adres en voer de gegevens in je router opnieuw in. Grote kans dat het daarna weer wel werkt. @hierboven, lanmode en maxplayers heeft totaal niets te maken met portforwarding Idd, en je hem op 0 hebt is alles actief. En ik geloof dat je toch gelijk hebt Ymosky. Ik zei in m'n beginpost dat ik het juist had geconfigureerd maar ik heb het nog een keer gecheckt en blijkbaar heb ik er overheen gekeken. Ty Ymosky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.