Sublime Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) mijn dvd speler maakt een raar geluidje als ik een dvd rom in de speler stopt.. een soort tik geluid en is niet te gebruiken voor 5 / 10 minuten. dan begint hij pas te werken. oplossing? mijn computer is de laatste tijd super sloom door 2 processen die niet af zijn te sluiten! svchost.exe onder de gebruiksnaam SYSTEM en een niet actief systeem (SYSTEM) eisen samen onnoemlijk veel cpu op (79 tot 100) is/zijn er (een) oplossing(en) voor 1 van de problemen? alvast bedankt EDIT goh.. nog een probleem onder het spelen begon de dvd speler te stoppen en starte de computer opnieuw op (15 minuten geleden 10 minuten opstarten en 5 min. voor de site) is ook hier een oplossing voor want dit heb ik ook wel eens vaker gehad.. nu moet ik weer w8ten tot die stome dvd drive klaar is met zijn tikgedoe.. Bewerkt: 18 augustus 2008 door Maikle Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik denk dat je dvdspeler kapot is, of dat de stekker er niet helemaal goed inzit, even aandrukken dus. Wat die processen betreft: dat komt van windows update. Het is te verhelpen door bij uitvoeren services.msc in te typen en dan uitomatiche updates uit te schakelen Reageren
Sublime Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) ik denk dat je dvdspeler kapot is, of dat de stekker er niet helemaal goed inzit, even aandrukken dus. Wat die processen betreft: dat komt van windows update. Het is te verhelpen door bij uitvoeren services.msc in te typen en dan uitomatiche updates uit te schakelen de automatishe updates staan uit maar hij blijft even sloom en het niet actief systeem eist nog steeds alle cpu op.. svchost ook.. Bewerkt: 18 augustus 2008 door Maikle Reageren
ikt Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 mijn dvd speler maakt een raar geluidje als ik een dvd rom in de speler stopt.. een soort tik geluid en is niet te gebruiken voor 5 / 10 minuten. dan begint hij pas te werken. oplossing?mijn computer is de laatste tijd super sloom door 2 processen die niet af zijn te sluiten! svchost.exe onder de gebruiksnaam SYSTEM en een niet actief systeem (SYSTEM) eisen samen onnoemlijk veel cpu op (79 tot 100) is/zijn er (een) oplossing(en) voor 1 van de problemen? alvast bedankt EDIT goh.. nog een probleem onder het spelen begon de dvd speler te stoppen en starte de computer opnieuw op (15 minuten geleden 10 minuten opstarten en 5 min. voor de site) is ook hier een oplossing voor want dit heb ik ook wel eens vaker gehad.. nu moet ik weer w8ten tot die stome dvd drive klaar is met zijn tikgedoe.. Niet actief is wat er nog over is van je processorkracht in procenten :') Maar meestal moet die op 99 staan. svchost? Probeer eens alles wat met internet te maken heeft uit te zetten behalve het internet zelf. ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.