Jump to content

Oogstmachine, hoe kom ik erin?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al meerdere keren geprobeerd in zo'n oogstmachine te komen maar CJ krijgt de deur niet open. Alsof deze voertuigen dus niet toegankelijk zijn terwijl ik wel begreep dat je er wel in zou moeten kunnen. Hoe kan dit?

Geplaatst:
Ik heb al meerdere keren geprobeerd in zo'n oogstmachine te komen maar CJ krijgt de deur niet open. Alsof deze voertuigen dus niet toegankelijk zijn terwijl ik wel begreep dat je er wel in zou moeten kunnen. Hoe kan dit?

Probeer een auto er voor te zetten en ga dan naast de deur staan en probeer de bestuurder in het hoofd te schieten en dan moet je gauw instappen voor dat de deur dicht valt

Geplaatst:

Probeer een auto er voor te zetten en ga dan naast de deur staan en probeer de bestuurder in het hoofd te schieten en dan moet je gauw instappen voor dat de deur dicht valt

Welke oogstmachine

Geplaatst:

Welke oogstmachine

De Combine Harvester

Geplaatst: (bewerkt)

Welke oogstmachine

De Combine Harvester

dan moet je voor de oogstmachine staan vervolgens die gast die er in zit met een sniper dood schieten, je moet wel op het hoofd richten, want dan valt hij er uit en laat hij de deur openstaan, zo kan je er in :Y

post-98194-1219088197_thumb.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:

En als je het wil zonder dat schietwerk moet je de missie Body Harvest voltooien. Als je dat hebt gedaan moeten de Combine Harvesters niet meer op slot zitten. Is de andere vraag (waarom dat nou niet zo was en hoe dat zat) ook beantwoord..

Tip: kijk op het Missieoverzicht van GTA San Andreas om te zien hoever je er nog vanaf bent en hoeveel/welke missies er nog voor nodig zijn ;)

Geplaatst:
En als je het wil zonder dat schietwerk moet je de missie Body Harvest voltooien. Als je dat hebt gedaan moeten de Combine Harvesters niet meer op slot zitten. Is de andere vraag (waarom dat nou niet zo was en hoe dat zat) ook beantwoord..

Tip: kijk op het Missieoverzicht van GTA San Andreas om te zien hoever je er nog vanaf bent en hoeveel/welke missies er nog voor nodig zijn ;)

en dan doet ie't niet ALTIJD , soms pas na 3 keer proberen.

Geplaatst:

Als je ze ziet rijden, moet je die gast door z'n kop schieten. Dan valt ie eruit en is de deur open.

Succes!

Groeten,

Geplaatst:
Als je ze ziet rijden, moet je die gast door z'n kop schieten. Dan valt ie eruit en is de deur open.

Succes!

Groeten,

Hebben ze dit nu niet volledig hetzelfde gezegt?

Naja als je geen zin hebt voor die missies. Zou ik die carspawner downloaden zoals UT al zei.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...