Timovich Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Hallow, Windows is net opnieuw geinstalleerd en nu mist er in eens een harde schijf <_< Er waren er 3 (C, D en E) E is pleite Bij elkaar was alles 320GB nu mist er iets van 40. Wat kan ik doen Reageren
Ironfist Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 wat voor een harde schijf heb je? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Kijk eens bij Start => Configuratiescherm => systeembeheer => computerbeheer => opslag -> schijfbeheer. Daar kun je zien welke letters een drive heeft, in welke pratities (c:, d: e.d.) hij is ingedeeld. (je kunt ook %SystemRoot%\system32\compmgmt.msc /s invullen bij start => uitvoeren als je het niet kunt vinden) Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Gebruik een HD recovery software om je HD weer terug te krijgen. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Het lijkt inderdaad of je met de patities hebt zitten kloten. Ik zou hier iemand naar laten kijken die hier verstand van heeft want anders raak je alles kwijt. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Het lijkt inderdaad of je met de patities hebt zitten kloten.Ik zou hier iemand naar laten kijken die hier verstand van heeft want anders raak je alles kwijt. Een screendump van schijfbeheer kan hij wel maken en posten. Misschien kunnen we hem helpen. Heb je er 1 fysieke HDD inzitten in 3 partities of meerdere fysieken schijven? Dan kan het namelijk zijn dat je nu een F: of G: hebt (CD eerst is gekomen) Reageren
Timovich Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Het is een schijf van bij elkaar 320GB. Eerst waren die partities C: D: en E: Nu is er 1 pleite (ja sorry maar ik snapte er echt niks van Joriz :ph34r: ) Als ik C en D bij elkaar op tel is dat +/- 275GB @ tigran waar vind ik dat? Reageren
Timotees Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 dit probleem had ik ook, ik heb het gedaan zoals, ik denk brokentable zij, en gewoon een nieuwe paritie aangemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.