S.Knoop Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Zou iemand voor mij deze missie op mijn savegame willen halen? Ik Heb deze missie al vaak geprobeerd, maar ik kom veel tijd te kort. Dan kan ik ook 100% halen. Bewerkt: 18 augustus 2008 door S.Knoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Checkpoint Charlie - Mission Passed Ik heb overigens geen cheats/mods gebruikt. Savegame zie bijlage. Bewerkt: 18 augustus 2008 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Hoe kan je die halen? Iemand tips? Ik heb um al vet vaak geprobeerd, ik heb um op de PS2. Dus ik kan hem niet downloaden.. (A) Ik moet um dus zelf halen, en dat lukt me niet echt. (A) Iemand tips? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Kijk eens op de WikiGTA pagina van checkpoint charlie, daar staan tips . Probeer het zo rustig mogelijk te doen. En zorg dat je bij de schansen niet te hard gaat, zodat je op tijd wat kan bijsturen voor de volgende schans. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA player 10 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik heb hem gehaald met de linker boot. Op wikigta raden ze je wel de rechtse boot aan maar de linkse is sneller. Als je de handrem (R1) indrukt samen met de gas (X) is hij ook wendbaarder. Doe het wel rustig en zorg dat je geen checkpoints mist, laat ook wat gas los vlak voor de jumps maar gef wel gas op de jumps zelf. Na wat oefening leer je de boot kennen en gaat de missie gemakkelijk. Ik hoop dat dit wat helpt. Suc6 met de missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.