superbommie Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) waar kan ik een gasstation vinden? normaal rijd ik er vaak genoeg langs. maar nu kan ik ze nergens vinden. weten jullie er eentje? dus zo een plek met allemaal gastanks. edit:sorry bedoel benzinepomp!! Bewerkt: 18 augustus 2008 door superbommie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superbommie Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 heb het ff gewijzigd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 waar kan ik een gasstation vinden?normaal rijd ik er vaak genoeg langs. maar nu kan ik ze nergens vinden. weten jullie er eentje? dus zo een plek met allemaal gastanks. edit:sorry bedoel benzinepomp!! Bij dat grote rontonde waar je door het midden heen kan springen rechtdoor richting de brug van mannhatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superbommie Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) waar kan ik een gasstation vinden?normaal rijd ik er vaak genoeg langs. maar nu kan ik ze nergens vinden. weten jullie er eentje? dus zo een plek met allemaal gastanks. edit:sorry bedoel benzinepomp!! Bij dat grote rontonde waar je door het midden heen kan springen rechtdoor richting de brug van mannhatten ik heb hem,maar is er geen andere? bij deze komen steeds de wouten als ik begin te schieten. Bewerkt: 19 augustus 2008 door superbommie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 waar kan ik een gasstation vinden?normaal rijd ik er vaak genoeg langs. maar nu kan ik ze nergens vinden. weten jullie er eentje? dus zo een plek met allemaal gastanks. edit:sorry bedoel benzinepomp!! Bij dat grote rontonde waar je door het midden heen kan springen rechtdoor richting de brug van mannhatten ik heb hem,maar is er geen andere? bij deze komen steeds de wouten als ik begin te schieten. Lijkt mij logisch he, bij een pompstation dat er iemand gaat schieten dat de politie komt. Je kan er ook een carbomb bij zetten, ook leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 In ieder geval hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...|595,425|190,89 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Als ik me niet vergis kan je ook benzinepompen vinden op het einde van de straat waar Brucie woont. Dus als je vanaf Roman's taxikantoor vertrekt, in de richting van Brucie's garage/huis op het einde van de straat. Hier volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 hoe maak je een snapmap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 hoe maak je een snapmap Ga naar deze pagina van WIKIGTA *link* Daar vindt je een SnapMap systeem, don't forget to read the credits! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 hoe maak je een snapmap Ik raad je aan om hier eens te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 hoe maak je een snapmap Ga naar deze pagina van WIKIGTA *link* Daar vindt je een SnapMap systeem, don't forget to read the credits! bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 hoe maak je een snapmap Ik raad je aan om hier eens te kijken. en ook bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.