Jump to content

vigilante

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eey,

ik wil graag dat apenpakie van de police hebben maar ik zat toen op wikigta te kijken bij special outfits en daar staat dat ik de vigilante moet uitspelen om barbara 100% te overtuigen, en als ik die wil uitspelen hoeveel kills moet ik dan hebben gemaakt :?

Gr. Steven

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:

Hoe hoger je komt in de levels tijdens Vigilante, hoe meer vijanden je tegelijk krijgt. Hoeveel je er precies moet doden weet ik niet, maar dat kun je denk ik zelf ook wel een beetje inschatten. Kijk ook hier nog eens rond. ;)

Geplaatst:
ik zat toen op wikigta te kijken bij special outfits en daar staat dat ik de vigilante moet uitspelen om barbara 100% te overtuigen, en als ik die wil uitspelen hoeveel kills moet ik dan hebben gemaakt :?
Dát staat er niet. :N Om de vigilante te voltooien moet je 78 criminelen achter elkaar om zeep helpen (level 12). Dat heeft niets te maken met het Cop Uniform, die krijg je bij een 100% relatie met mevrouw Schternvart, dat staat toch duidelijk op wikigta. ^_^

dus ik moet gewoon met barbara uitgaan en weer opslaan vervolgens weer uitgaan en weer opslaan (krijg wel veel fat maar ach) dan moet het lukken :puh:

Bewerkt: door vw53steven
dus ik moet gewoon met barbara uitgaan en weer opslaan vervolgens weer uitgaan en weer opslaan (krijg wel veel fat maar ach) dan moet het lukken :puh:
Je moet helemaal niets, het is een (eigen) keuze. I.p.v. saven kan je ook gaan hardlopen o.i.d. om het vet te verbranden. :7 Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...