Jump to content

stowaway

Recommended Posts

Geplaatst:

Missie: stowaway

Cheaten: liever niet

Versie: 1

Overig: Ik kan de missie niet halen omdat het vliegtuig te snel weg is. Ik kom niet eens in de buurt! Wil iemand kijken of het aan mijn spel/ instellingen ligt? Als het daar niet aan ligt, zal het wel aan mijn computer liggen en dan mag je hem halen. Als ik er iets aan kan doen, wil ik hem graag zelf halen :Y

Alvast bedankt!

m.e.t

GTASAsf7.b

Geplaatst:

Overig: Ik kan de missie niet halen omdat het vliegtuig te snel weg is. Ik kom niet eens in de buurt! Wil iemand kijken of het aan mijn spel/ instellingen ligt? Als het daar niet aan ligt, zal het wel aan mijn computer liggen en dan mag je hem halen. Als ik er iets aan kan doen, wil ik hem graag zelf halen :Y

Alvast bedankt!

m.e.t

Hallo,

zelf heb ik SA niet op PC, maar op PS2,

maar jij hebt te maken met een glitch...

Soms vliegt dus inderdaad het vliegtuig te snel weg,

'k zou paar keer saven, en dan nog paar keer de missie proberen :)

:dans: MegaPilot. :dans:

Geplaatst:

Als je hem zelf wilt halen, zal ik even vertellen hoe je wel op tijd bij het vliegtuig kunt zijn. Je kunt dit doen door heel snel achter elkaar op het pijltje naar boven te drukken (op het toetsenbord). Zo buigt CJ voorover op zijn motor, waardoor je meer snelheid maakt. Als het goed is, moet je nu wel bij het vliegtuig kunnen komen. ;)

Geplaatst:

Bedankt, ik heb dat vooroverbuigen al gedaan, dus het zal wel die glitch zijn. Ik zal hem een paar keer saven en het nog een keer proberen :)

Geplaatst: (bewerkt)

Alvast bedankt!

m.e.t

Stowaway: $20.000

Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt, wel gebruik gemaakt van de al aanwezige bronnen (armor en Micro SMG). Veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...