gtafreakje69 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 hoi,iedereen als ik een ambulance bel en als ik health kwijt ben. en die komen doen die niets nrml zouden ze je toch behandelen. zo is het zelfde met de brandweer als een auto in brand staan lopen die gwn een beetje als gewone pedstrian's rondjes help me greetz bakkertje:d:d Reageren
straydoggs Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 hoi,iedereen als ik een ambulance bel en als ik health kwijt ben.en die komen doen die niets nrml zouden ze je toch behandelen. zo is het zelfde met de brandweer als een auto in brand staan lopen die gwn een beetje als gewone pedstrian's rondjes help me greetz bakkertje:d:d volgenst mij helpen de ambulance mensen pas als je heel erg gewond ben zegmaar dat je net een streepje levens hebt zoiets had ik ergenst gelezen:) Reageren
gtafreakje69 Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 hoi,iedereen als ik een ambulance bel en als ik health kwijt ben.en die komen doen die niets nrml zouden ze je toch behandelen. zo is het zelfde met de brandweer als een auto in brand staan lopen die gwn een beetje als gewone pedstrian's rondjes help me greetz bakkertje:d:d volgenst mij helpen de ambulance mensen pas als je heel erg gewond ben zegmaar dat je net een streepje levens hebt zoiets had ik ergenst gelezen:) thx Reageren
Gta Bram Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Volgens mij doen ze helemaal niks. Vandaag belde ik ze ook en mn leven was maar half, en er kwam zoon gastje uit die ziekenwagen en hij zegt in het engels, weer een valse oproep ( zoiets ) en ze reden weer weg. Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Je moet naar ze toe lopen, dan helpen ze je. Als je dat niet gedaan hebt tenminste Anders zou ik het ook niet weten. Reageren
BaasB Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Je moet er ook wel genoeg flappen voor hebben, want zo'n behandeling is echt duur. Ik vroeg me in het begin van het spel ook altijd af waarom ze me niet healden, tot ik op een gegeven moment redelijk wat geld had, en die gieraarden daar zo'n $900,- van in beslag namen voor de behandeling. Gelukkig kun je naderhand degene die je geheald heeft wel vermoorden, zodat je al je geld terug kan pakken. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik heb het nog eens geprobeerd en als je 911 belt zeggen ze ook dat je op je plaats moet blijven staan? Dat moet je ook echt doen. En dan komt die ziekenwagen, loopt er een dokter naar je toe, en dan moet je betalen ( hangt er van af hoeveel leven er van je af is ) En dan rijden ze weer weg Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Het Ambulance Personeel loopt niet naar je toe. Als je de Ambulance hebt gebeld, dan moet je inderdaad blijven staan. En daar bedoelen ze mee, dat als je weg loopt dat de Ambulance dan weer weg rijdt. Dus als je stil staat, dan komt de Ambulance en dan moet je vervolgens naar hun toe lopen om je zelf te healen. Reageren
Mr.N.Bellic Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 je kan ook die dokter en de bestuurder neer knalle en in de ambulance gaan zitte dan krijg je automatisch volle healt en moet je nix betale Reageren
OG-J Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Daar geloof ik niet echt veel van... Als ik straks op de ps3 ga zal ik het zeker eens proberen, maar ik betwijfel het Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Als ik op een hoek van een straat ga staan komen ze in 9 van de 10 gevallen naar me toe. Sta ik in het midden van een straat is de kans groot dat ze gewoon voorbij rijden en rondjes gaan rijden rond de plek waar je staat maar ze komen niet naar je toe. Ik weet niet of het helpt om naar ze toe te lopen, nooit geprobeerd. Ik denk dat dit nog wel eens in een patch opgelost zal worden. Reageren
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Je moet altijd naar ze toe lopen, en zo'n behandeling is idd wel duur. Dus zorg dat je genoeg geld hebt Reageren
gta dylan Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 zorg ook dat je op een goed bereikbare plaats staat, dat de ambulance niet teveel moeite moet doen om tot bij jou te komen. Reageren
cj101 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 je kan ook die dokter en de bestuurder neer knalle en in de ambulance gaan zitte dan krijg je automatisch volle healt en moet je nix betale Hij heeft gelijk hoor, doe ik ook zo vaak! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.