Jump to content

ambulance bellen


gtafreakje69

Recommended Posts

hoi,iedereen als ik een ambulance bel en als ik health kwijt ben.

en die komen doen die niets nrml zouden ze je toch behandelen.

zo is het zelfde met de brandweer als een auto in brand staan lopen die gwn een beetje als gewone pedstrian's rondjes

help me

greetz bakkertje:d:d

Link to comment
Delen op andere websites

hoi,iedereen als ik een ambulance bel en als ik health kwijt ben.

en die komen doen die niets nrml zouden ze je toch behandelen.

zo is het zelfde met de brandweer als een auto in brand staan lopen die gwn een beetje als gewone pedstrian's rondjes

help me

greetz bakkertje:d:d

volgenst mij helpen de ambulance mensen pas als je heel erg gewond ben zegmaar dat je net een streepje levens hebt zoiets had ik ergenst gelezen:)

Link to comment
Delen op andere websites

hoi,iedereen als ik een ambulance bel en als ik health kwijt ben.

en die komen doen die niets nrml zouden ze je toch behandelen.

zo is het zelfde met de brandweer als een auto in brand staan lopen die gwn een beetje als gewone pedstrian's rondjes

help me

greetz bakkertje:d:d

volgenst mij helpen de ambulance mensen pas als je heel erg gewond ben zegmaar dat je net een streepje levens hebt zoiets had ik ergenst gelezen:)

thx

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet er ook wel genoeg flappen voor hebben, want zo'n behandeling is echt duur. :cab: Ik vroeg me in het begin van het spel ook altijd af waarom ze me niet healden, tot ik op een gegeven moment redelijk wat geld had, en die gieraarden daar zo'n $900,- van in beslag namen voor de behandeling. :cry: Gelukkig kun je naderhand degene die je geheald heeft wel vermoorden, zodat je al je geld terug kan pakken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog eens geprobeerd en als je 911 belt zeggen ze ook dat je op je plaats moet blijven staan?

Dat moet je ook echt doen. En dan komt die ziekenwagen, loopt er een dokter naar je toe, en dan moet je betalen

( hangt er van af hoeveel leven er van je af is )

En dan rijden ze weer weg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het Ambulance Personeel loopt niet naar je toe. Als je de Ambulance hebt gebeld, dan moet je inderdaad blijven staan. En daar bedoelen ze mee, dat als je weg loopt dat de Ambulance dan weer weg rijdt. Dus als je stil staat, dan komt de Ambulance en dan moet je vervolgens naar hun toe lopen om je zelf te healen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik op een hoek van een straat ga staan komen ze in 9 van de 10 gevallen naar me toe. Sta ik in het midden van een straat is de kans groot dat ze gewoon voorbij rijden en rondjes gaan rijden rond de plek waar je staat maar ze komen niet naar je toe. Ik weet niet of het helpt om naar ze toe te lopen, nooit geprobeerd. Ik denk dat dit nog wel eens in een patch opgelost zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...