Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb een cleo3 mod dat floatgun heet. De cleo3 library is goed geïnstalleerd want ggun doet het ook. GGun krijg ik dus door ggun in te typen in het spel. Maar floatgun komt niet opdagen. Heb het volgens al geprobeert in te toetsen: -floatgun -fgun maar ik krijg dat apparaat maar niet.. hetzelfde met masterspark. Weet niet hoe hij opgeroepen moet worden en hoe ik hem gebruik. weet iemand hoe ze opgeroepen worden en hoe ik ze gebruik? Bewerkt: 19 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
ikt Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Lezen of doorkijken is behoorlijk moeilijk voor sommige mensen ja. Float Gun = CTRL-F UberDinges = H+TAB Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ja das inderdaad wel moeilijk in het chinees! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.