Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 heo zet je een auto uit ik deed het een keer zonder dat ik wist hoe? Kunnen jullie me helpen? Reageren
Swiggers Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik weet niet precies welk knopje dat bij de XBOX 360 is, maar je moet het knopje inhouden waar je ook mee uit de auto gaat en instapt. Dat is bij de Playstation driehoekje. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) heo zet je een auto uit ik deed het een keer zonder dat ik wist hoe?Kunnen jullie me helpen? bij playstation het driehoekje langer ingedrukt houden en bij de xbox hetzelfde maar dan met een ander knopje Bewerkt: 19 augustus 2008 door end of the riot Reageren
FerryN Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 heo zet je een auto uit ik deed het een keer zonder dat ik wist hoe?Kunnen jullie me helpen? bij playstation het driehoekje langer ingedrukt houden en bij de xbox hetzelfde maar dan met een ander knopje De Y(gele) knop dus. Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Een auto uitzetten? Of bedoel je uitgaan? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Een auto uitzetten? Of bedoel je uitgaan? hij bedoeld op slot doen Reageren
straydoggs Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ja bij de 360 moet je de Y knop 2 sec inhouden ofzo. (dat kan je merken aan dat de lichten ook uit gaan) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.