Eclipse Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Post jullie reacties, iedeeën en tips hier:
McDude Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) SUPER LIJP VET COOL GAAF WREED ZALIG ( weet er iemand nog een?)dat jullie nog een xsc maken :o :lol: B) :rolleyes: :ph34r: uhhhzz ik weet eigenlijk geen ideeen :ph34r: ja....net als in GtaREV unique jumps mdoen een stuk of 8 zal wel lijp zijn :rolleyes: Bewerkt: 21 maart 2005 door McDude
Eclipse Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 HAHA 8 uniques krijgen we niet op zo'n eiland hoor...ik denk dat er hooguit 5 opkomen
Ken-D Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Not Bad. Hoop dat hij beter of net zo goed word als de eerdere 2 verschenen Xtreme Stunt Challenge mods.
Baffie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik heb een keer een mod gehad dat leek er ook wel op, ik weet niet of jullie de complete stad veranderen, maar misschien heel leuk om één hele lange baan te maken, schuin naar beneden ongeveer netzolang als half Vice City en dan onderaan een stunt omhoog, dat is echt mooi. Het ziet er wel cool uit, komt er nu ook een modificatie aan voertuigen zodat je van die "skatebanen" beter kunt berijden? Niks te klagen totnutoe, maak er wat moois van!
Wauzie Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Nee, we veranderen niet de hele stad. Er komen 2 nieuwe eilandjes bij, in OCEAN. Verder zijn we nog stunts aant verzinnen en ik hoop een paar leuke tips te ontvangen (zoals die van baffie)
McDude Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 O 5 is ook lol...maja ff denken of ik nog een idee heb...mischien een soort tunnel van loopings dat ga ik denk ik ook voo RL maken meer ideeen weet ik zo niet
Ironfist Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 misschien mensen langs de kant van de baan zoals supporters?
Baffie Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 In GTA revolution had je een paar schanzen die ervoor zorgden dat je met een insane stunt veel rotatie had, lijkt mij wel leuk als er één of twee zulke inzitten dat je echt helemaal geshaked wordt. Of zulke stunten die je nét haalt, één motor zo hard laten gaan dat hij bij wijze van spreken over heel Vice City kan vliegen... Of een soort race maken zoals de Dirtring alleen véél groter, voor de rest moeten jullie je eigen fantasie ermaar op los laten...
Goofy Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) -mischien een soort race dat je tegen heel veel auto,s moet racen op zo'n ovaale baan dat kan je dan BV met mischien hotring racers doen -mischien ook van die sub-missies dat je over allenmaal schansen moet gaan met een motor ofzo Bewerkt: 22 maart 2005 door 9-ball
Bradley H. Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 leuk idee, ik kan helaas geen ideeen vertelen vanwegenen mijn mod, aangezien mijn funisland ook veele stunts gaat krijgen...
Gino Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) ik heb wel een tip wat ik als extreme gamer wil is vrijheid dus misgien nieuwe skins of misgienwel kapsels?tja als je maar vrijheid heb Bewerkt: 28 maart 2005 door Only_Gino
gangster Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 meschien meer een barrel rol schans dat je ronddraaiend over de kop vliegt
Recommended Posts