field33 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Missie(s): HighJack Cheaten: Mag Versie: 1.0 Overig: Op de PS2 was hij makkelijk :o... Bewerkt: 19 augustus 2008 door field33
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Highjack: $7.000 Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Voor de volgende missie, >Interdiction<, heb je wel wat meer wapens nodig .. CJ had nog helemaal géén wapens! Ik heb in San Fierro her en der wat wapens opgepakt (Desert Eagle, Shotgun, SMG, M4, Satchel Charges en een Heat seeking rocket launcher) en een armor. Hierbij heb ik geen geld uitgegeven. Ik heb zo dicht mogelijk bij het vliegveld >Easter Bay Airport< bewaart zodat je daar eventueel nog 10 raketten kan oppakken en natuurlijk de Maverick. Veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 19 augustus 2008 door _KoE_Mzungu
field33 Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Highjack: $7.000Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Voor de volgende missie, >Interdiction<, heb je wel wat meer wapens nodig .. CJ had nog helemaal géén wapens! Ik heb in San Fierro her en der wat wapens opgepakt (Desert Eagle, Shotgun, SMG, M4, Satchel Charges en een Heat seeking rocket launcher) en een armor. Hierbij heb ik geen geld uitgegeven. Ik heb zo dicht mogelijk bij het vliegveld >Easter Bay Airport< bewaart zodat je daar eventueel nog 10 raketten kan oppakken en natuurlijk de Maverick. Veel plezier met de rest van het spel. Bedankt
Recommended Posts