Jump to content

Sniper


Koen729

Recommended Posts

de combat sniper vindt ik ook mooier. mischien past de houten meer bij Niko omdat hij oost europees is. maar als moderne huurmoordenaar is de combat sniper gewoon perfect. het enige wat ik jammer vindt is dat Niko niet de sniper

in elkaar zet bijv de vizier erop zetten enz. maar dat hij gewoon een complete sniper uit zijn jas haalt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

de combat sniper vindt ik ook mooier. mischien past de houten meer bij Niko omdat hij oost europees is. maar als moderne huurmoordenaar is de combat sniper gewoon perfect. het enige wat ik jammer vindt is dat Niko niet de sniper

in elkaar zet bijv de vizier erop zetten enz. maar dat hij gewoon een complete sniper uit zijn jas haalt. :duh:

Hahaha, zoals in Hitman, met zijn koffertje met een bouwpakket sniper erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik weet niet precies welke welke is maar is het die met dat rondje of die met dat vierkantje die beter is?

Ik snap je niet goed, maar diegene die snel achter elkaar schiet, en 10 kogels in een magazijn kan hebben is de beste. Hier kan je alle wapens van GTA IV zien, als je onder het kopje 'Sniper Rifles' kijkt is de onderste (Combat Sniper) de beste. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik weet niet precies welke welke is maar is het die met dat rondje of die met dat vierkantje die beter is?

Ik snap je niet goed, maar diegene die snel achter elkaar schiet, en 10 kogels in een magazijn kan hebben is de beste. Hier kan je alle wapens van GTA IV zien, als je onder het kopje 'Sniper Rifles' kijkt is de onderste (Combat Sniper) de beste. ;)

Ik bedoel het aimpuntje bij de ene is die vierkant en wat groeter, en bij de andere is hij klein en rond.

Link to comment
Delen op andere websites

Sniper Rifle

Sniper Rifle

Basis: M40A1

Range: 1.5K Accuracy: great

Capacity: 5 Reload: 1.3 sec

Damage: 75 Rate: 3 rnds/sec

The M40A1 started its life as a Remington 700, and was then customized by the US Marine Corps to fit their sniping needs. Strangely enough, the one in the game appears to have been further customized to use an external 10 round magazine, yet it only holds 5.

Combat Sniper

Basis: PSG-1

Range: 1.5K Accuracy: great

Capacity: 10 Reload: 2.1 sec

Damage: 75 Rate: 2.5 rnds/sec

The PSG-1 is one of the most accurate, yet heaviest and most expensive semi-automatic sniper rifles created. An overpriced piece of stamped steel German engineering; it does the job. You'll have too much money to ever spend by the end of the game anyway.

Maakt weinig (maar toch een beetje) verschil dus, bron

Link to comment
Delen op andere websites

hoe zit het met de sniper van GTA IV ?

is het weer zo droog, dat je gewoon met je scrol in kan zoomen, je gwn schiet met een recoil van 0 ._.

of zit hier wel een recoil in, dat je een beweging ziet als je snipert, oftewel iemand schiet,,

of dat je ook je adem moet inhouden ? etc etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Die dure is gewoon simpelweg een M40 en niet de PGS1 . Want die is slap .

Ben je blind?

Ten eerste, met ieder geweer kan je iemand vermoorden met 1 kogel.

Ten tweede, de Combat Sniper lijkt op een PSG, en niet op een M40.

Ten derde, R* wou veel dingen realistisch maken, behalve de schade van de kogels, omdat het spel dan veel te moeilijk werd, dus de kracht van de geweren van IV is niet hetzelfde als de geweren uit Reallife, het is zelfs niet eens vergelijkbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...