m.e.t Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Het is bij mij nu al een paar keer voorgekomen dat voertuigen uit mijn garage verdwijnen. Als ik ze een tijdje niet heb gebruikt maar ook gewoon als ze er net staan. Het is ook niet zo dat ze een voor een verdwijnen, maar ze verdwijnen allemaal tegelijk. Opeens is mijn hele garage leeg. Weet iemand hoe dat komt? Reageren
Timske Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 DAt is gek, hoeveel auto's staan er dan in je garage? En over welke garage heb je het.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Als je in een garage meer als 4 voertuigen zet verdwijnen ze volgens mij allemaal. Of net die ene wat te veel is. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Als er teveel voertuigen in een garage staan zal er eentje verdwijnen. Of meer, bovendien kunnen er ook niet meer als 4 in dacht ik. Reageren
m.e.t Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ja klopt dat heb ik óók ooit gehad. Als er teveel instaan verdwijnt er eentje. Maar in mijn garages (het gaat om die in Doherty en de hangar op het verdant meadows aircraft graveyard) stonden er niet te veel. In de hangar zelfs maar 3! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Lijkt mij dat je slachtoffer bent van een nasty bug Reageren
Noviozone Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik heb het in de hangar laatst ook gehad, direct na saven met een ander voertuig voor de hangar en toen was degene waarna ik hem gesaved had eruit. Bij de volgende keer opstarten van die savegame stond die er echter weer wel. Vraag me trouwens af, in welke garage kan ik nog meer een truck & oplegger kwijt behalve de hangar? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik heb het in de hangar laatst ook gehad, direct na saven met een ander voertuig voor de hangar en toen was degene waarna ik hem gesaved had eruit. Bij de volgende keer opstarten van die savegame stond die er echter weer wel. Vraag me trouwens af, in welke garage kan ik nog meer een truck & oplegger kwijt behalve de hangar? Nergens... Misschien als je de oplegger er in pleurt, dan ontkoppelt(kan alleen door een foto van de combinatie te maken, of een scherpe bocht te maken), en dan de truck erin, misschien zal dat helpen maar ik geef je geen hoop MegaPilot. Reageren
Noviozone Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik heb het in de hangar laatst ook gehad, direct na saven met een ander voertuig voor de hangar en toen was degene waarna ik hem gesaved had eruit. Bij de volgende keer opstarten van die savegame stond die er echter weer wel. Vraag me trouwens af, in welke garage kan ik nog meer een truck & oplegger kwijt behalve de hangar? Nergens... Misschien als je de oplegger er in pleurt, dan ontkoppelt(kan alleen door een foto van de combinatie te maken, of een scherpe bocht te maken), en dan de truck erin, misschien zal dat helpen maar ik geef je geen hoop MegaPilot. +Ach kan de combinatie wel in de hangar kwijt dus dan weet ik nu dat ik alleen daar kan stallen Reageren
commanderfreek Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 ik krijg zelfs en garage niet meer open die van het huis waar je heen moet fietsen in de eerste missie Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 ik krijg zelfs en garage niet meer opendie van het huis waar je heen moet fietsen in de eerste missie Kan wel, had ik eerst ook op de ps2 versie. Niet zo heel raar dus, gewoon er iets vanaf lopen en terug lopen. Reageren
Fido Dido Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik had dat ook terwijl ik maar 2 auto's in mijn garage had, ineens was mijn auto weg, en er was niemand ingeweest die hem had gejat. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Raar zeg, nog nooit mee gemaakt. Ik heb wel vaak dat mijn gemodde auto's hun paintjobs verliezen Reageren
anton Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Raar zeg, nog nooit mee gemaakt.Ik heb wel vaak dat mijn gemodde auto's hun paintjobs verliezen dat komt volgens mij door cheats dat heb ik een keer gehad LOL!!!!!!!!!!!!! Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Raar zeg, nog nooit mee gemaakt.Ik heb wel vaak dat mijn gemodde auto's hun paintjobs verliezen dat komt volgens mij door cheats dat heb ik een keer gehad LOL!!!!!!!!!!!!! Neej geen cheats, want die gebruik ik niet. Tenminste, als ik er een gebruik save ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.