.Senne Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ik had dat oo, bij santa maria. er kunnen daar 4 voertuigen in d8 ik, en kreeg dat bericht ook enkel toen ik er een vijfde probeerde bij te stouwen, maar er stonden er dus uiteindelijk maar vier in. ik savede, ging in de garage kijken en er waren er nog maar twee. speciaal met een getunede auto van wheel arch angels tot satna maria beach gereden om daar te saven, en dan zijn ze weg Reageren
Ruty Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ik krijg zelfs en garage niet meer opendie van het huis waar je heen moet fietsen in de eerste missie Moet je er paar keer tegen aan slaan als dat niet lukt moet je even weg lopen en weer trug en er dan tegen aan slaan paar keer Reageren
Basssss Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Raar zeg, nog nooit mee gemaakt.Ik heb wel vaak dat mijn gemodde auto's hun paintjobs verliezen dat komt volgens mij door cheats dat heb ik een keer gehad LOL!!!!!!!!!!!!! Neej geen cheats, want die gebruik ik niet. Tenminste, als ik er een gebruik save ik niet Dat van die Paintjobs heb ik ook, soms wel gelijk na de eerste save. Wel irritant... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.