NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 ziet er goed uit Puma 10/10 KUTGW Maar ga je er ook een stroom verbinding tussen de Motoren doen? En kunnen die ook gaan bewegen? Hoe komt het in Verbinding? Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Die verbinding is te doen met textures en dat lijkt me ook het beste want anders word het veel te high poly. Reageren
Puma Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Mja, hij is nu al 80k+ poly's, dus ik moet ergens wat gaan veranderen (en hij is nog niet eens af, qua model). In ieder geval heb ik de cockpit klaar: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Mja, hij is nu al 80k+ poly's, dus ik moet ergens wat gaan veranderen (en hij is nog niet eens af, qua model). In ieder geval heb ik de cockpit klaar: Hoe maak je zon mooie Cockpit ik kan het niet voorstellen zo gedetailleerd Ik geef het een 10++ Reageren
Puma Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Ik zal er wel een keer een tutorial over maken Hij is af, screenshots (klik voor vergroting): Ingame? Bewerkt: 21 augustus 2008 door Puma Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik zal er wel een keer een tutorial over maken Hij is af, screenshots (klik voor vergroting): Ingame? ziet er heel goed uit! kan niet wachten op de release BC7 Reageren
Puma Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Ingame, zonder belichting, schaduw, reflecties of iets dergelijks (klik voor een vergroting): Bewerkt: 21 augustus 2008 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Jammer dat de textures van die vleugels zo donker zijn Maar verder heel erg mooi! Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ingame, zonder belichting, schaduw, reflecties of iets dergelijks (klik voor een vergroting): ziet er veelbelovend uit. kan niet wachten BC7 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ingame, zonder belichting, schaduw, reflecties of iets dergelijks (klik voor een vergroting): ziet er veelbelovend uit. kan niet wachten BC7 ik heb helaas geen GTA:SA meer maar spoedig zal ik hem weer hebben. Ik heb nu wel GTA:II Reageren
kpaenen Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 HEEL mooi, maar miss is het je al 10x gevraagd maar welk progje gebruik je xD alle progjes die ik tot nu toe al geprobeerd heb kan ik niets mee Reageren
Timske Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 HEEL mooi,maar miss is het je al 10x gevraagd maar welk progje gebruik je xD alle progjes die ik tot nu toe al geprobeerd heb kan ik niets mee Google Sketchup Pro 6 Reageren
kpaenen Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 ty heb altijd met de gewone sketchup gewerkt maar kon er niets mee, heb een download gevonde voor de PRO dat is probere Reageren
joopykoopy Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 qua werking zit er tussen de gratis en de pro weinig verschil, echter kun je met pro naar 3ds exporteren wat nodig is voor GTA ik had sneller verwacht dat het in 3ds max was gemaakt ^^ hij ziet er echt lijp uit ik kan echter geen SA spelen nu, want ik draai op linux xD Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 qua werking zit er tussen de gratis en de pro weinig verschil, echter kun je met pro naar 3ds exporteren wat nodig is voor GTAik had sneller verwacht dat het in 3ds max was gemaakt ^^ hij ziet er echt lijp uit ik kan echter geen SA spelen nu, want ik draai op linux xD Linux Sucks Je kan geen enkele leuke game spelen Maar wel jammer dat je geen Windows hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.