Jump to content

ladder


john91

Recommended Posts

ik ben een missie aan t doen, k weet zo niet welke. ik moet 1 of andere gast in een gebouw achtervolgen. hij gaat op een moment met een gewone ladder naar boven, maar ik weet niet hoe dat moet, hulp ?(A)

laat maar k weet t al :tu: sorry voor de overlast :7

Bewerkt: door john91
Link to comment
Delen op andere websites

Op welke console je speelt is dan wel handige informatie.. Voor de PlayStation 3 kun je erop klimmen met de Triangle.gif-toets, wanneer je op de xbox speelt gaat het geloof ik met de Ybutton.gif-toets. Deze dingen kun je overigens altijd nakijken in het bijgeleverde boekje, of in het start menu onder controls.. :)

Tip: Je kunt sneller klimmen door de sprint toets in te houden. Dit is bij de PlayStation 3 de Cross.gif-toets

Link to comment
Delen op andere websites

Op welke console je speelt is dan wel handige informatie.. Voor de PlayStation 3 kun je erop klimmen met de Triangle.gif-toets, wanneer je op de xbox speelt gaat het geloof ik met de Ybutton.gif-toets. Deze dingen kun je overigens altijd nakijken in het bijgeleverde boekje, of in het start menu onder controls.. :)

Tip: Je kunt sneller klimmen door de sprint toets in te houden. Dit is bij de PlayStation 3 de Cross.gif-toets

Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt :Y (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt.

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt :Y (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt.

Groeten,

Ja..? Er staat toch ook het Triangle.gif-teken en niet het Upbutton.gif-teken? :cab:

misschien heeft hij een andere besturing ingesteld kan ok toch...???

Link to comment
Delen op andere websites

Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt :Y (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt.

Groeten,

Ja..? Er staat toch ook het Triangle.gif-teken en niet het Upbutton.gif-teken? :cab:

Ow, driehoekje staat er ook :schater: Sorry...

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...