john91 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) ik ben een missie aan t doen, k weet zo niet welke. ik moet 1 of andere gast in een gebouw achtervolgen. hij gaat op een moment met een gewone ladder naar boven, maar ik weet niet hoe dat moet, hulp ?(A) laat maar k weet t al sorry voor de overlast Bewerkt: 19 augustus 2008 door john91 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Op welke console je speelt is dan wel handige informatie.. Voor de PlayStation 3 kun je erop klimmen met de -toets, wanneer je op de xbox speelt gaat het geloof ik met de -toets. Deze dingen kun je overigens altijd nakijken in het bijgeleverde boekje, of in het start menu onder controls.. Tip: Je kunt sneller klimmen door de sprint toets in te houden. Dit is bij de PlayStation 3 de -toets Reageren
FireFighter Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Op welke console je speelt is dan wel handige informatie.. Voor de PlayStation 3 kun je erop klimmen met de -toets, wanneer je op de xbox speelt gaat het geloof ik met de -toets. Deze dingen kun je overigens altijd nakijken in het bijgeleverde boekje, of in het start menu onder controls.. Tip: Je kunt sneller klimmen door de sprint toets in te houden. Dit is bij de PlayStation 3 de -toets Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt. Groeten, Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt.Groeten, Ja..? Er staat toch ook het -teken en niet het -teken? Reageren
Scheme015 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt.Groeten, Ja..? Er staat toch ook het -teken en niet het -teken? misschien heeft hij een andere besturing ingesteld kan ok toch...??? Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt.Groeten, Ja..? Er staat toch ook het -teken en niet het -teken? Ow, driehoekje staat er ook Sorry... Groeten, Reageren
TZG Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 gewoon driehoekje indrukken of misshien in jou geval wel de Y-toets, om sneller te klimmen doe je net alsof je wilt sprinten als je over straat loopt Reageren
Alphaxus Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Dit doe je door de toets in te drukken die je ook gebruikt om in auto's te gaan. PS3: 360: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.