Roelp Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ik heb een keer een safe game gedownload en daar kan je nooit politie achter je aan krijgen (zonder trainer te gebruiken ofzo) alleen die is niet helemaal 100% uitgespeeld. weet iemand misschien hoe je "nooit politie" in je spel kan zetten zonder een code of elke keer een trainer op te starten?? alvast bedankt Reageren
Timske Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ik heb een keer een safe game gedownload en daar kan je nooit politie achter je aan krijgen (zonder trainer te gebruiken ofzo)alleen die is niet helemaal 100% uitgespeeld. weet iemand misschien hoe je "nooit politie" in je spel kan zetten zonder een code of elke keer een trainer op te starten?? alvast bedankt Als je N00bmode gebruikt, en je gaat saven en je opent je savegame. Dan kun je al telkens in het begin Tab drukken en dan krijg je je menu. Ik heb een savegame voor N00bmode waar ik in het begin nooit dood ga.. Als je die wil moet je het maar zeggen. En dan bedoel ik N00bmode + Savegame Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Hierboven: ik heb een keer een safe game gedownload en daar kan je nooit politie achter je aan krijgen (zonder trainer te gebruiken ofzo) Ik weet niet of je cheat onder trainer verstaat, maar je kan dan noch wel 100% spelen hoor.. Cheat: AEZAKMI Bewerkt: 19 augustus 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
0Kama0 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Cirkel Rechts Cirkel Rechts Links Vierkant Driehoek Boven voor de PS2 Reageren
Roelp Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Hierboven:ik heb een keer een safe game gedownload en daar kan je nooit politie achter je aan krijgen (zonder trainer te gebruiken ofzo) Ik weet niet of je cheat onder trainer verstaat, maar je kan dan noch wel 100% spelen hoor.. Cheat: AEZAKMI ja ik versta daar ook een trainer onder ik heb geen zin om de hele tijd die te openen waarvoor ik t spel moet minimaliseren ik heb dan zo'n saved game waar je normaal al geen politie achter je aan kan krijgen!! want ik gebruik liever ook geen codes dat heb ik eerder gedaan en toen gingen mijn saved games weg!! Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 want ik gebruik liever ook geen codes dat heb ik eerder gedaan en toen gingen mijn saved games weg!! Dat is.. Vreemd? Ik denk dat het dan niet komt door de cheats, start is een nieuwe game en typ dan AEZAKMI in, kijk dan of het wel lukt? Reageren
Roelp Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 want ik gebruik liever ook geen codes dat heb ik eerder gedaan en toen gingen mijn saved games weg!! Dat is.. Vreemd? Ik denk dat het dan niet komt door de cheats, start is een nieuwe game en typ dan AEZAKMI in, kijk dan of het wel lukt? ja, je krijgt dan wel geen politie achter je aan alleen dan als je het een paar keer hebt opgeslagen wil je hem weer opstarten alleen dan is hij weg!! Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 want ik gebruik liever ook geen codes dat heb ik eerder gedaan en toen gingen mijn saved games weg!! Dat is.. Vreemd? Ik denk dat het dan niet komt door de cheats, start is een nieuwe game en typ dan AEZAKMI in, kijk dan of het wel lukt? ja, je krijgt dan wel geen politie achter je aan alleen dan als je het een paar keer hebt opgeslagen wil je hem weer opstarten alleen dan is hij weg!! Vreemd.. Ik heb geen idee over wat de oplossing kan zijn. Het enige probleem wat ik dan kan bedenken is dat je je GTA San Andreas User Tracks verwijderd. Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 @ hierboven: user files. Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 @ hierboven: user files. Excuseer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.