Jump to content

geen politie

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een keer een safe game gedownload en daar kan je nooit politie achter je aan krijgen (zonder trainer te gebruiken ofzo)

alleen die is niet helemaal 100% uitgespeeld.

weet iemand misschien hoe je "nooit politie" in je spel kan zetten zonder een code of elke keer een trainer op te starten??

alvast bedankt

Geplaatst:
ik heb een keer een safe game gedownload en daar kan je nooit politie achter je aan krijgen (zonder trainer te gebruiken ofzo)

alleen die is niet helemaal 100% uitgespeeld.

weet iemand misschien hoe je "nooit politie" in je spel kan zetten zonder een code of elke keer een trainer op te starten??

alvast bedankt

Als je N00bmode gebruikt, en je gaat saven en je opent je savegame. Dan kun je al telkens in het begin Tab drukken en dan krijg je je menu. Ik heb een savegame voor N00bmode waar ik in het begin nooit dood ga.. Als je die wil moet je het maar zeggen. En dan bedoel ik N00bmode + Savegame ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hierboven:

Ik weet niet of je cheat onder trainer verstaat, maar je kan dan noch wel 100% spelen hoor..

Cheat:

AEZAKMI

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
Hierboven:

Ik weet niet of je cheat onder trainer verstaat, maar je kan dan noch wel 100% spelen hoor..

Cheat:

AEZAKMI

ja ik versta daar ook een trainer onder ik heb geen zin om de hele tijd die te openen waarvoor ik t spel moet minimaliseren ik heb dan zo'n saved game waar je normaal al geen politie achter je aan kan krijgen!!

want ik gebruik liever ook geen codes

dat heb ik eerder gedaan en toen gingen mijn saved games weg!!

Geplaatst:

Dat is.. Vreemd? :erm: Ik denk dat het dan niet komt door de cheats, start is een nieuwe game en typ dan AEZAKMI in, kijk dan of het wel lukt?

Geplaatst:

Dat is.. Vreemd? :erm: Ik denk dat het dan niet komt door de cheats, start is een nieuwe game en typ dan AEZAKMI in, kijk dan of het wel lukt?

ja, je krijgt dan wel geen politie achter je aan alleen dan als je het een paar keer hebt opgeslagen wil je hem weer opstarten alleen dan is hij weg!!

Geplaatst:

ja, je krijgt dan wel geen politie achter je aan alleen dan als je het een paar keer hebt opgeslagen wil je hem weer opstarten alleen dan is hij weg!!

Vreemd.. :?

Ik heb geen idee over wat de oplossing kan zijn. Het enige probleem wat ik dan kan bedenken is dat je je GTA San Andreas User Tracks verwijderd. :erm:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...