Dreamsszz Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Heey allemaal van forum:D:D Ik met de Dufe kut kop zal wel iets verwijdert hebben perongeluk van me latop en nu doet me geluidskaart het niet meer heb probleem eerder gehad op me gewoone pc maar aangezien dit nu me latop is gebeurt hiero ook:( Maar hoe kan ik weer muziek luister Games spelen enzo.. Informatie over me latop(A)\ Acer Aspire 9300 Series dat weet ik aleen maar weet niet welke geluidskaart der in zit dit stond in het boekje Audio Intel r High defintion audio onderstening S/PDIF(SONY/PHILIPS digtal interface) onderstening Audio Syteem met 2 ingeboude speaker Sound Blaster Pro tm en ms sound compatibel ingebouwde microffooon Dat was het Alvast bedankt MZZL mickymous Reageren
Naudin Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 dude waarom maak je 2 topics aan. wat heb je dan verwijderd. drivers ofzo? die kun je gewoon vinden op internet Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 dude waarom maak je 2 topics aan. wat heb je dan verwijderd. drivers ofzo? die kun je gewoon vinden op internet 2 topic?S?? uhh 1 tog jah heb driver verwijdert maar ik weet niet welke driver ik moet downloaden! Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Reageren
Naudin Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Google is your best friend in every occasion! Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Google is your best friend in every occasion! jah daar heb ik veel aan heb ik alng geprobeert ik vroeg om ene link niet om google is je beste vriend:P Reageren
Naudin Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Google is your best friend in every occasion! jah daar heb ik veel aan heb ik alng geprobeert ik vroeg om ene link niet om google is je beste vriend:P Ok ik ga googlen: www.google.nl > Realtek audio drivers > zoeken > meteen bovenaan Realtek AC97 Audio Driver 4.03 - gratis downloaden > onderaan "Klik hier om Realtek AC97 Audio Driver te downloaden" Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Google is your best friend in every occasion! jah daar heb ik veel aan heb ik alng geprobeert ik vroeg om ene link niet om google is je beste vriend:P Ok ik ga googlen: www.google.nl > Realtek audio drivers > zoeken > meteen bovenaan Realtek AC97 Audio Driver 4.03 - gratis downloaden > onderaan "Klik hier om Realtek AC97 Audio Driver te downloaden" Gedaan maar werkt niet en kwam ook te staan toch doorgaan of bendige deed ik toch doorgaan en hij doet nixs maak geen geluid ook niet youtube enzo Reageren
Naudin Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Google is your best friend in every occasion! jah daar heb ik veel aan heb ik alng geprobeert ik vroeg om ene link niet om google is je beste vriend:P Ok ik ga googlen: www.google.nl > Realtek audio drivers > zoeken > meteen bovenaan Realtek AC97 Audio Driver 4.03 - gratis downloaden > onderaan "Klik hier om Realtek AC97 Audio Driver te downloaden" Gedaan maar werkt niet en kwam ook te staan toch doorgaan of bendige deed ik toch doorgaan en hij doet nixs maak geen geluid ook niet youtube enzo Dan moet je driver van het merk van je geluidskaart zoeken. In jou geval volgens mij Intel R HD Audio dus http://downloadmirror.intel.com/df-support..._PV_REALTEK.EXE Bewerkt: 19 augustus 2008 door Naudin Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Google is your best friend in every occasion! jah daar heb ik veel aan heb ik alng geprobeert ik vroeg om ene link niet om google is je beste vriend:P Ok ik ga googlen: www.google.nl > Realtek audio drivers > zoeken > meteen bovenaan Realtek AC97 Audio Driver 4.03 - gratis downloaden > onderaan "Klik hier om Realtek AC97 Audio Driver te downloaden" Gedaan maar werkt niet en kwam ook te staan toch doorgaan of bendige deed ik toch doorgaan en hij doet nixs maak geen geluid ook niet youtube enzo Dan moet je driver van het merk van je geluidskaart zoeken. In jou geval volgens mij Intel R HD Audio dus http://downloadmirror.intel.com/df-support..._PV_REALTEK.EXE hoe ik snap geen bal der van!! Reageren
Naudin Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Google is your best friend in every occasion! jah daar heb ik veel aan heb ik alng geprobeert ik vroeg om ene link niet om google is je beste vriend:P Ok ik ga googlen: www.google.nl > Realtek audio drivers > zoeken > meteen bovenaan Realtek AC97 Audio Driver 4.03 - gratis downloaden > onderaan "Klik hier om Realtek AC97 Audio Driver te downloaden" Gedaan maar werkt niet en kwam ook te staan toch doorgaan of bendige deed ik toch doorgaan en hij doet nixs maak geen geluid ook niet youtube enzo Dan moet je driver van het merk van je geluidskaart zoeken. In jou geval volgens mij Intel R HD Audio dus http://downloadmirror.intel.com/df-support..._PV_REALTEK.EXE hoe ik snap geen bal der van!! Klik op die link. Dan download hij de drivers van jou geluidskaart. Dan installeer je die, start je je pc opnieuw op en als het goed is moet hij het dan doen. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Google is your best friend in every occasion! jah daar heb ik veel aan heb ik alng geprobeert ik vroeg om ene link niet om google is je beste vriend:P Ok ik ga googlen: www.google.nl > Realtek audio drivers > zoeken > meteen bovenaan Realtek AC97 Audio Driver 4.03 - gratis downloaden > onderaan "Klik hier om Realtek AC97 Audio Driver te downloaden" Gedaan maar werkt niet en kwam ook te staan toch doorgaan of bendige deed ik toch doorgaan en hij doet nixs maak geen geluid ook niet youtube enzo Dan moet je driver van het merk van je geluidskaart zoeken. In jou geval volgens mij Intel R HD Audio dus http://downloadmirror.intel.com/df-support..._PV_REALTEK.EXE hoe ik snap geen bal der van!! Klik op die link. Dan download hij de drivers van jou geluidskaart. Dan installeer je die, start je je pc opnieuw op en als het goed is moet hij het dan doen. Oke ga proberen Reageren
Naudin Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) maak niet zo veel uit je kan heel veel drivers downloaden voor muziek (hoorde ik) realtek audio zou ik je aanbevelen jah maar hij moet wel doen dnan heb je toevealig ook ene link waar ik die kan downloaden?? mzzl micymous Google is your best friend in every occasion! jah daar heb ik veel aan heb ik alng geprobeert ik vroeg om ene link niet om google is je beste vriend:P Ok ik ga googlen: www.google.nl > Realtek audio drivers > zoeken > meteen bovenaan Realtek AC97 Audio Driver 4.03 - gratis downloaden > onderaan "Klik hier om Realtek AC97 Audio Driver te downloaden" Gedaan maar werkt niet en kwam ook te staan toch doorgaan of bendige deed ik toch doorgaan en hij doet nixs maak geen geluid ook niet youtube enzo Dan moet je driver van het merk van je geluidskaart zoeken. In jou geval volgens mij Intel R HD Audio dus http://downloadmirror.intel.com/df-support..._PV_REALTEK.EXE hoe ik snap geen bal der van!! Klik op die link. Dan download hij de drivers van jou geluidskaart. Dan installeer je die, start je je pc opnieuw op en als het goed is moet hij het dan doen. Oke ga proberen Is t gelukt? @hieronder: sorry maar meestal gaat iemand meteen iets proberen als ie zegt ik ga proberen Bewerkt: 19 augustus 2008 door Naudin Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Is t gelukt? Even wachten op de bevindingen van mickymous lijkt me geen probleem. Ik neem aan dat hij het vanzelf wel hier post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.