Mr.Boss Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 als je niet weet wat bolingo is dat is bowlen op een mini-baan en dan met super kleien balletjes en heel makkelijk <_< [EDIT door Lantyz: Poll verwijderd, zie mijn volgende post] Reageren
THUNDER Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 ik vind bolongo of zo dan wel het domste <_< <_< Reageren
Sander Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Onderwater hockey egt dom vind ik, op discovery zag ik dat er soms wel verzuipen omdat ze te lang onderwater blijven. Maar dat is ook eigelijk het doel van het spel zolan g mogelijk onderwater blijven zodat je kan scoren Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 ik vind bolongo of zo dan wel het domste <_< <_< ja het is de mini-versie van bowlen egt dom ja :unsure: Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Wat heeft deze topic weer voor nut? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik vind Filrjeppen een veel vreemdere sport. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Wat heeft deze topic weer voor nut? inderdaad! Wij zien er het nut niet van in? maar als het dan toch moet: Onderwater hockey Reageren
-Richard- Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 He? Dit is idd een beetje een vreemde topic. Je kunt maar uit 2 antwoorden kiezen, maar stel ik vind wat anders een vreemde sport. Dan kan ik niks kiezen, of er moeten meer antwoorden komen. :huh: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 er zijn toch nog meer vreemde sporten?? kickdammen :lol: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 (bewerkt) Ik weet niet hoe dat sport heet. Maar als je z'on steen wegduwt over het ijs. Gaan er elke keer van die domme vegers voor die steen heel hard vegen. Ik hoop dat jullie weten welke sport ik bedoel, want deze sport vind ik heel dom. Het ziet er gewoon niet uit , die vegers. @ Tim14, en GTAspeler. Deze Poll slaat eigenlijk nergens op, maar het is wel een leuk topic. Nu kun je tenminste een beetje lachen om die grappige en lachwekkende sporten Bewerkt: 25 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 jah is nu elke dag op eurosport :angry: Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 flauwe sporten nog nooit van gehoort Reageren
Trax Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Curling is dat :lol: En aangezien wij met Gym zelf les moeten gaan geven, twijfel ik nog wat ik ga doen. Curling of Fierljeppen :lol: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Curling is dat :lol: En aangezien wij met Gym zelf les moeten gaan geven, twijfel ik nog wat ik ga doen. Curling of Fierljeppen :lol: En wat houd Fierljeppen in dan. :unsure: Is dat een leuk sport? En wat moet je dan doen. Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 onderwater hocky nog nooit van gehoord maar lijkt me wel zot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.