Roxx0rz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) mij lijken die rolstoel sporten vaag rolstoel zwemmen :P :lol: Bewerkt: 12 april 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Shorty_D Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 filjerjeppen <_< met stokje over sloot springe <_< domheid straalt ervan af <_< Reageren
-Richard- Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 Leeuw van Vlaanderen vanmiddag nog gedaan. En dan met die kleine gastjes, met twee partijen in tegengestelde richting. Ben bekaf... :lol: Wat is dat dan? En hoe gaat dat? :huh: Ik ken het niet. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 curling vind ik nogal idioot Reageren
Shorty_D Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 curling vind ik nogal idioot oja :lol: met die borstels voor da ding :lol: damz whahaha :lol: Reageren
neophyte Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 die sport dat ze op het ijs iets vooruitschuiven en dan gaan 2 andere met een beezem ervoor dat die verder schuift :bah: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 Zoals ik het hier lees vinden heel veel mensen Curling een Domme sport. Ik heb het zelf ook gezegt in dit topic een aantal post geleden. Het is ook echt een domme sport vind ik. Als of die bezems wat uitmaken. <_< Reageren
Shorty_D Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Zoals ik het hier lees vinden heel veel mensen Curling een Domme sport.Ik heb het zelf ook gezegt in dit topic een aantal post geleden. Het is ook echt een domme sport vind ik. Als of die bezems wat uitmaken. <_< zover ik weet gaat da ding wat slomer dan door het vegen dus kan wat uitmake :rolleyes: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 door het vegen smelt het ijs zodat de steen over het water kan glijden :rolleyes: Reageren
Shorty_D Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 door het vegen smelt het ijs zodat de steen over het water kan glijden :rolleyes: doe je de sport ofzo meneer de expert :rolleyes: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 (bewerkt) door het vegen smelt het ijs zodat de steen over het water kan glijden :rolleyes: Ik dacht altijd dat door het vegen het ijs een beetje afbrokkeld. En door die kleine stukjes ijs die in het pad van de steen liggen, remt de steen af. Dus ik dacht dat ze dat deden om te remmen. Bewerkt: 15 april 2005 door Mazzeltje Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Nee, Edmania heeft gelijk. Door de wrijving smelt het bovenste laagje van het ijs, waardoor de baan gladder wordt. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 (bewerkt) Nee, Edmania heeft gelijk. Door de wrijving smelt het bovenste laagje van het ijs, waardoor de baan gladder wordt. Maar dan vraag ik me wel af hoe het komt dat ze die steen precies op de juiste plek stil laten staan. Als de baan dan echt spek gald is. Dan lukt het mij echt niet om hem op de juiste plek stil te leggen. Bij mij glijd hij gewoon verder dan. Maar als die bezems er niet waren moesten ze alleen maar een beetje harder met de steen gooien. Dan berijk je volgens mij precies het zelfde als met bezems. Bewerkt: 15 april 2005 door Mazzeltje Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2005 snap niet dat ze op die baan kunnen blijven met die schoene Reageren
chels-man Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 er wordt volgens mij van dat spul gesmeerd op hun schoenen of ze hebben gewoon veel geoefend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.