Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 en wat voor schoenen moeten ze dan aan met noppen ofzo en wie heeft die sport nou verzonnen :huh: zo'n gekke sport elke dag op euro sport nou lekker is dat :angry: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 en wat voor schoenen moeten ze dan aan met noppen ofzo en wie heeft die sport nou verzonnen :huh: zo'n gekke sport elke dag op euro sport nou lekker is dat :angry: Kennlijk zijn er ook mensen die het wel leuk vinden om naar te kijk en wellicht een hekel hebben aan voetbal. Zouden die dan geen sport mogen zien? Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 footskating dat is skaten zonder skatebord :lol: waarschijnlijk uitgevonden door iemand die geen rolschaatsen of skatebord ofzo kon betalen :lol: Reageren
Freestyle Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik vind wakeboarden knap verzonnen Reageren
RGA Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Boxtels bigworstelen Staphorster sjoelen Katwijks koekhappen Stavorens spijkerpoepen Purmerends paalzitten Kollumer klootschieten ook rare sporten Reageren
De Gta Master Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Steentje ketsen is nogwel het doms(dat daar een sport van gemaakt is :S) Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Steentje ketsen is nogwel het doms(dat daar een sport van gemaakt is :S) haha, nou dat wist ik niet. Dan ga ik met je mee. Reageren
Gino Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 dat je van een steile heuvel achter kaas moet aanrennen :blink: Reageren
loentje Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 zo'n rare sport een beetje een balletje lopen vegen. :ph34r: Reageren
Gino Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 dat ken ik ben even de naam kwijt iemand moet aan komen glijden een een duwtje geven en de gasten met de bezems moeten de weg heel goed boenen zodat hij verder doorglijt :ph34r: Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 dat ken ik ben even de naam kwijt iemand moet aan komen glijden een een duwtje geven en de gasten met de bezems moeten de weg heel goed boenen zodat hij verder doorglijt :ph34r: Altijd leuk als je merkt dat mensen de vorige posts ook gelezen hebben :rolleyes: ... Wat mij ook blijft verbazen wat langs komt op tv: pokeren, frisbyen, moerasvoetbal, moerassnorkelen en duo tafeltennissen. Zo'n tafelkant is toch voor 1 persoon gemaakt!? Reageren
Arjen Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Curling heet dat toch? Ik vind het altijd wel grappig om naar te kijken. Of je het nou een sport kan noemen? :lol: Reageren
Gino Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) dat ken ik ben even de naam kwijt iemand moet aan komen glijden een een duwtje geven en de gasten met de bezems moeten de weg heel goed boenen zodat hij verder doorglijt :ph34r: Altijd leuk als je merkt dat mensen de vorige posts ook gelezen hebben :rolleyes: ... Wat mij ook blijft verbazen wat langs komt op tv: pokeren, frisbyen, moerasvoetbal, moerassnorkelen en duo tafeltennissen. Zo'n tafelkant is toch voor 1 persoon gemaakt!? wat ? :huh: Altijd leuk als je merkt dat mensen de vorige posts ook gelezen hebben :rolleyes: ... Bewerkt: 18 juli 2005 door Only_Gino Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Neenee MClaw heeft het al gezegd Curling Maar ik vind voetbal met fietsen ook heel raar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.