GTA-Rassa Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Kan iemnd mij de volgende 3 missies helpen ik kom er niet uit en snap niet hoe je zo;n savegame toevoegt ik stuur een bijlage met de mijn save game je hoeft er maar 1 te maken hoor mar als je het gaag doet Graag Misschien kan ook iemand helpen Hoe je zo;n save game want nap er niet zoveel van :S ik download hem ze hem in de goeie map maar dan open ik hem op gta en moet ik die missie nogsteets doen kan iemand me helpen? GTASAsf1.b
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 welke missies wil je dat ik doe
GTA-Rassa Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Hoeveel wil jij er doen ? de 1 is NEW MODEL ARMY de 2e is eentje van Wu Zi Mu AMPHIBIOUS ASSAULT en de laatste is 1 met zo'n Doodskop heb er al twee van die gedaan maar de volgende kom ik ff niet uit Kies maar welke je wil Bewerkt: 19 augustus 2008 door GTA-Rassa
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) kej, zal kijken. Maar weet je welke versie je hebt? op verie 2 doet hij het niet bij mij dus doe ik hem op versie 1. edit: hmmm raar, doet het bij beide versies niet. Heb ik misschien een extra programma nodig om een savegame van iemand anders te gebruiken= Bewerkt: 19 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i!
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) kej raar. doet hij het ook niet bij, na het laden word het spel afgesloten en bij v2 begint hij bij het begin. voor anderen: heb ik ofzo extra programma nodig om savegame van iemand anders te gebruiken? Edit: anders stuur ik mijn savegame wel, we zijn allebij bij lure Bewerkt: 19 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i!
GTA-Rassa Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ure is mijn laatste missie die ik ehb gedaan xD
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ja da bedoel ik ook. dat doodskoppie heb ik al gedaan en lure heb ik ook gedaan. en model army is van zero?
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ja En post het de volgende keer even in Missie Hulp
GTA-Rassa Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ok, ik wist niet meer want dat had ik eerder ook gedaan maar toen werd hij ook verplaatst
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 de bijlage is de savegame van mij. Houd er dus rekening mee: ik heb een hoop codes gebruikt, en weet niet of jij dat wil. Maar zover ik weet kunnen die codes geen kwaad op het spel. De missie new model army heb ik nog niet gedaan.
GTA-Rassa Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik Gebruik ook zoveel codes hoowr
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 owkeej dan heb je er vast wel wat aan
Recommended Posts