Jump to content

Kom Niet Verder :(

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemnd mij de volgende 3 missies helpen ik kom er niet uit en snap niet hoe je zo;n savegame toevoegt

ik stuur een bijlage met de mijn save game

je hoeft er maar 1 te maken hoor mar als je het gaag doet Graag ^_^

Misschien kan ook iemand helpen Hoe je zo;n save game want nap er niet zoveel van :S ik download hem ze hem in de goeie map maar dan open ik hem op gta en moet ik die missie nogsteets doen

:N kan iemand me helpen? _O_

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Hoeveel wil jij er doen ? :7

de 1 is NEW MODEL ARMY

de 2e is eentje van Wu Zi Mu AMPHIBIOUS ASSAULT

en de laatste is 1 met zo'n Doodskop heb er al twee van die gedaan maar de volgende kom ik ff niet uit

Kies maar welke je wil :tu:

Bewerkt: door GTA-Rassa

kej, zal kijken. Maar weet je welke versie je hebt? op verie 2 doet hij het niet bij mij dus doe ik hem op versie 1.

edit:

hmmm raar, doet het bij beide versies niet. Heb ik misschien een extra programma nodig om een savegame van iemand anders te gebruiken=

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

kej raar. doet hij het ook niet bij, na het laden word het spel afgesloten en bij v2 begint hij bij het begin. voor anderen: heb ik ofzo extra programma nodig om savegame van iemand anders te gebruiken?

Edit: anders stuur ik mijn savegame wel, we zijn allebij bij lure :Y:puh::tu:

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

ja da bedoel ik ook. dat doodskoppie heb ik al gedaan en lure heb ik ook gedaan. en model army is van zero?

Geplaatst:

ok, ik wist niet meer want dat had ik eerder ook gedaan maar toen werd hij ook verplaatst

:{

Geplaatst:

de bijlage is de savegame van mij. Houd er dus rekening mee: ik heb een hoop codes gebruikt, en weet niet of jij dat wil. Maar zover ik weet kunnen die codes geen kwaad op het spel. De missie new model army heb ik nog niet gedaan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...