Jump to content

PSP Slim & Lite verkopen met 3 games.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

M'n PSP Slim & Lite is defect en ik wil hem op Ebay verkopen. De defecten zijn:

• Schermtoetsenbord om te typen werkt niet meer
  • Als je een game speelt kan je er niet meer uit, je PSP moet je opnieuw opstarten

Je zou er 3 games bijkrijgen:

• Formula One 2006
  • WRC Championship 2005
  • Crash Tag Team Racing

Hoeveel zou ik er voor vragen? M'n PSP is 10 maanden oud en de rest werkt nog perfect.

MVG,

Miek

Bewerkt: door Miek
Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

M'n PSP Slim & Lite is defect en ik wil hem op Ebay verkopen. De defecten zijn:

• Schermtoetsenbord om te typen werkt niet meer
  • Als je een game speelt kan je er niet meer uit, je PSP moet je opnieuw opstarten

Je zou er 3 games bijkrijgen:

• Formula One 2006
  • WRC Championship 2005
  • Crash Tag Team Racing

Hoeveel zou ik er voor vragen? M'n PSP is 10 maanden oud en de rest werkt nog perfect.

MVG,

Miek

Iets meer dan de helft van de aankoopprijs? Dat is volgens mij meer dan redelijk ;)

EDIT: reken er ook nog een paar euro per game bij. was dat vergeten te zeggen

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:

Ik denk niet dat je er nog heel veel voor krijgt aangezien dat nogal vervelende defecten zijn.. Je kunt misschien wel alles appart verkopen, verkoop je misschien nog iets.

Geplaatst:

Ik denk ook dat je er maar heel weinig voor kan krijgen. Ten eerste moet er maar een koper zijn, die een defecte psp wilt kopen, tegenwoordig zijn psp's zo gigantisch groot in aanbod op marktplaats en ebay, dat er genoeg tweedehands te vinden is, die vaak nog in een perfecte staat verkeren en ook niet heel veel kwa prijs vragen. Overigens zal die gene waarschijnlijk jou psp moeten laten repareren, waarvan de kans groot is dat hij in bedrag zoveel kwijt is, dat die gene net zo goed een nieuwe kan kopen. Ik denk dat je tussen de 80-100 euro voor vangt, dit ook mede omdat er verder geen accessoires ect bij zit. Ik heb dat bedrag trouwens berekend op de helft van de nieuwe prijs (bij tweedehands gaat meestal 50% van het aankoop bedrag eraf) en dan de defecte punten, die ook best irritant kunnen zijn.

Geplaatst:
Met de 3 games dan erbij?

Ik zal voor de psp €50,- vragen omdat hij kapot is. (vermeld dat er wel bij) Mensen kunnen namenlijk nog wel onderdelen uit de psp gebruiken die bij hun kapot zijn maar bij jouw het nog doen.

Voor de spellen zal ik €5,- per stuk vragen. En alle 3 in een koop voor €12,- euro. (veel mensen vallen daar voor)

Geplaatst:
Met de 3 games dan erbij?

Ik zal voor de psp €50,- vragen omdat hij kapot is. (vermeld dat er wel bij) Mensen kunnen namenlijk nog wel onderdelen uit de psp gebruiken die bij hun kapot zijn maar bij jouw het nog doen.

Voor de spellen zal ik €5,- per stuk vragen. En alle 3 in een koop voor €12,- euro. (veel mensen vallen daar voor)

62€ Is wel erg weinig, maar ik wil alles in 1 klap verkopen.

Zijn er nog die een adviesprijs heeft?

Geplaatst:
Ik denk ook dat je er maar heel weinig voor kan krijgen. Ten eerste moet er maar een koper zijn, die een defecte psp wilt kopen, tegenwoordig zijn psp's zo gigantisch groot in aanbod op marktplaats en ebay, dat er genoeg tweedehands te vinden is, die vaak nog in een perfecte staat verkeren en ook niet heel veel kwa prijs vragen. Overigens zal die gene waarschijnlijk jou psp moeten laten repareren, waarvan de kans groot is dat hij in bedrag zoveel kwijt is, dat die gene net zo goed een nieuwe kan kopen. Ik denk dat je tussen de 80-100 euro voor vangt, dit ook mede omdat er verder geen accessoires ect bij zit. Ik heb dat bedrag trouwens berekend op de helft van de nieuwe prijs (bij tweedehands gaat meestal 50% van het aankoop bedrag eraf) en dan de defecte punten, die ook best irritant kunnen zijn.

Moet de koper toch niet weten :)

Geplaatst:

Tja, als je zo iets wil verkopen. Maar dan ben je gewoon niet eerlijk. Bovendien, als de koper hem van te voren even de PSP wil uitproberen en hij dan niet meer uit de game kan komen? :7 Eerlijkheid duurt het langst.

Geplaatst:

De koper komt er vanzelf wel achter hoor, tevens kan hij dat melden bij de crew van Ebay, dus ik zal dat ''grapje'' maar niet proberen :N

Geplaatst:

De koper komt er vanzelf wel achter hoor, tevens kan hij dat melden bij de crew van Ebay, dus ik zal dat ''grapje'' maar niet proberen :N

Dan is hij niets meer waardt. In je vorige topic zei je dat de reparatiekosten 90 euro kosten...

Wie wil nu een PSP kopen voor +/- 100 euro en dan nog eens 90 euro

Je kan hem beter verkopen als: 3 spellen plus psp gratis.

Geplaatst:

Dan is hij niets meer waardt. In je vorige topic zei je dat de reparatiekosten 90 euro kosten...

Wie wil nu een PSP kopen voor +/- 100 euro en dan nog eens 90 euro

Je kan hem beter verkopen als: 3 spellen plus psp gratis.

Die psp kan je nog wel voor €50,- verkopen hoor. Er zitten (waarschijnlijk) nog veel onderdelen in die het nog wel doen. Als bij iemand een van die onderdelen het niet meer doet en die gene geen zin heeft om €100,- te betalen kan hij die onderdelen uit de psp van Miek slopen. Heb ik ook met mijn xbox gedaan. Mijn dvd dive was kapot, en bij een vriend was er iets kapot, maar de dvd drive deed het nog. Toen had ik van hem de xbox gekocht voor €20,- en daar heb ik toen de dvd speler uit gehaald en in mijn xbox gezet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...