BigM Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik heb de topic zo genoemd, Omdat ik dit gemaakt heb met photoshop CS3 (Ik deed altijd cs2=NEW) Omdat ik deze afbeelding grote&style nooit gebruikt heb voor een plaatje(NEW)Omdat het de eerste sig is sinds ik stopte drie maande geleden met CS2, Ongeveer Goeie rates zijn altijd welkom Reageren
M4X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Mooi design BigM. De achtergrond kleuren zijn mooi en realistisch, dat heb je goed gebrusht. De lens flare, waardoor volgensmij die blauwe strepen ontstaan vind ik wat minder mooi, die had je wel weg kunnen laten. De planeten zijn redelijk mooi, ookal passen de textures niet zo heel goed bij de achtergrond zie je wel goed de diepte, dus dat de planeten rond zijn. De blauwe outerglow vind ik ook erg toepasselijk. Verder kun je misschien nog wat aan de tekst doen qua font, de plaatsing is goed 83% Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 @ hierboven: Ik vind het zelfde als jou. Alleen ik heb een vraagje: Hoe maak ik zo'n Ruimte achtergrond? Reageren
Timske Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Heel mooi gedaan! Ik vind die effecten om de planeten erg mooi En mooie tekst. En meer heb ik eigenlijk niet echt te zeggen Ik geef hem een 8.5 Reageren
BigM Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Bedankt voor de leuke reacties, M4X: van de textures, I agree dat ze niet Dé ván hét zijn. Dat komt omdat ik dit nog nooit eerder deed en ik moest dus even een standaart texture uit de kast trekken : met dit als gevolg Bedankt voor je rate, Zamg0d1: Tutorial gevolgt, Het werkte niet Uiteindelijk heb ik er me eigen draai aan gegeven met beter succes, De tut stond op Deviantart, Geplaatst door iemand van TotalGFX. Timske: bedankt voor je rate, Gelukkig was mijn moeite het blijkbaar waard, Respect guys . More rates ? Bewerkt: 19 augustus 2008 door BigM Reageren
Denimo Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) je planeten vind ik egt niks, sorry de textures van de planeten zijn egt heel erg vlak en de atmosfeer om de planeet heen klopt niet... (ff een snelle tip, wat je standaard bij textures moet doen, selecteer je layer met je texture en doe filter>distort>spherize, op 100%) Je sterrenveld ziet er op zich niet slecht uit, je grottere sterren zou ik alleen een beetje in grote laten varieeren. Anders moet je hier even kijken, een tutorial over planeten maken: http://fc05.deviantart.com/images/i/2003/3...et_Tutorial.jpg (de tutorial is niet van mijzelf) rate: 5/10 (werk echt aan je planeten) Bewerkt: 19 augustus 2008 door Denimo Reageren
M4X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 @ hierboven: Ik vind het zelfde als jou.Alleen ik heb een vraagje: Hoe maak ik zo'n Ruimte achtergrond? Zo een achtergrond kan je het beste maken met galaxy brushes, die kan je gewoon vinden op DeviantArt. Ik raad je dan aan wit te gebruiken in combinatie met een ander redelijk lichte en felle kleur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.