m.e.t Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Hoe kun je mip mapping uitzetten? Ik kan er niet met de muis op gaan staan. En hoe kun je anti-aliasing aanzetten? Als ik daar op klik blijft hij op off staan Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) MIP mapping wordt waarschijnlijk geforceerd aangezet door de drivers van je videokaart. Je kan hier dus niets aandoen. Hetzelfde geld voor Anti Aliasing; om anti aliasing te gebruiken moet je een redelijke videokaart hebben, en wordt dus ook weer beperkt door de (drivers van de) videokaart. En dat stond in de handleiding van San Andreas Bewerkt: 19 augustus 2008 door MartyCeha Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Wat bij mij het geval is; Als ik naar Options ga en kijk bij Anti-aliasing, kan ik em op "Off", "1", of "2" zetten. Alleen dan moet ik daarnaa wel op "Enter" drukken omdat ie anders niet veranderd. Maar dat is volgens mij bij iedereen Reageren
ikt Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Mipmaps zijn altijd aan in SA. Je kunt ze niet uitzetten. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Dat kan wel, dat ligt aan je videokaart en aan de drivers ervan. Maar de meesten laten dat gewoon niet toe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.