rakker126 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 hey, in de winkel kan je nu een walkrough kopen voor 15 in NL Het gaat me niet om de prijs maar heeft iemand hem en is hij leuk/goed? Ben beniuwd? Gr, Alex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 hey,in de winkel kan je nu een walkrough kopen voor 15 in NL Het gaat me niet om de prijs maar heeft iemand hem en is hij leuk/goed? Ben beniuwd? Gr, Alex Toen ik laatst aan het werk was in de Albert Heijn zag ik hem ook liggen. Kga hem waarschijnlijk nog wel kopen. Maar ben ook benieuwd naar de reacties van andere mensen over dit blad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X4Buzz Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Je bedoelt toch de Bradygames strategie Gids? Ik heb die en ben ik zeer tevreden over. Alle missies zijn erin uitgelegd met bijkomende info (bv als er dichtbij een health/armor/weapon pickup ligt). Ook staat er een hele lijst in met de stunt jumps (op kaart, met uitleg en foto's), en ook lijsten met de verborgen 'pigeons'. Vind ik echt zijn geld waard (vooral omdat ik de gids aangeschaft heb toen hij net uit was en nog 21 eurootjes was). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Voor 15 euro minder kun je dezelfde info (en meer) vinden op onze wikigta.org. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Voor 15 euro minder kun je dezelfde info (en meer) vinden op onze wikigta.org. Haha da's waar. Maar ik blijf bij WikiGTA. scheeld €15,- (Dat is drie weken zakgeld voor mij) Groeten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Waardeloos. Zoals Patrick al zegt kun je alle informatie, en veel en véél meer zelfs, op WikiGTA vinden. Het enigste makkelijke eraan zijn de screens voor de Stunt Jumps en Flying Rats. Deze staan namelijk nog niet op de Wiki, maar deze komen nog. Bovendien zijn er op het internet veel sites van met zelfs filmpjes van de locaties te vinden, waardoor zo'n guide echt weggegooid geld is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Waardeloos. Zoals Patrick al zegt kun je alle informatie, en veel en véél meer zelfs, op WikiGTA vinden. Het enigste makkelijke eraan zijn de screens voor de Stunt Jumps en Flying Rats. Deze staan namelijk nog niet op de Wiki, maar deze komen nog. Bovendien zijn er op het internet veel sites van met zelfs filmpjes van de locaties te vinden, waardoor zo'n guide echt weggegooid geld is. Je kan het ook zien als een verzamelobject Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Even op Google zoeken GTA IV pigeon guide en je hebt alle duiven met plaatsen, geheel gratis (het is de eerste link op Google)(ik weet niet of ik een link mag plaatsen (reclame voor een andere site)). Bewerkt: 19 augustus 2008 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) ^^ Zie hier Dit is als het goed is niet in overtreding met de forum regels aangezien ik geen reclame maak. Als dit het wel is, Excusses. Maar over de link, dit was de link die GTAG Bedoelde, Neem ik aan. Bewerkt: 19 augustus 2008 door BigM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik vind de BradyGames Strategy guide niet echt weggesmeten geld, aangezien er toch wel wat meer en andere tips in zitten dan op WikiGTA, en je gewoon even een boekje kan pakken terwijl je GTA IV speelt, ipv op het internet te zoeken (als je geen PC hebt bij je TV is dit niet handig). Maar je moet het zelf weten of ie handig is of niet ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) ^^ Zie hier Dit is als het goed is niet in overtreding met de forum regels aangezien ik geen reclame maak. Als dit het wel is, Excusses. Maar over de link, dit was de link die GTAG Bedoelde, Neem ik aan. Ja, die was goed. Als het toch reclame maken was dan ben jij de schuldige en ik niet Bewerkt: 19 augustus 2008 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 ik vind hem handig, omdat je bij missies een plattegrondje krijgt met waar de missie zich bevindt, en op dat kaartje heb je ook meteen de locaties van alle pickups iets wat WikiGTA niet heeft maar mij is wel opgevallen dat mijn PS3 tijden van vrienden niet geheel overkomen met die van de guide... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Als je geen pc in de buurt van je pc heb staan, en je hebt een printer, kan je ook gewoon uitprinte, wil je dat niet of heb je geen printer kan je het beste die guide kopen. Of als je het als verzamelobject wilt hebben natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.