sir groenhof Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik heb op youtube gezien dt er een achievement is waarbij je ( ik geloof 25 auto's tegelijk ) op moet blazen, maar mijn vraag: Hoe heet dt achievement ookal weer? Greetz Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik heb op youtube gezien dt er een achievement is waarbij je ( ik geloof 25 auto's tegelijk ) op moet blazen, maar mijn vraag: Hoe heet dt achievement ookal weer? Greetz Dit heb ik gevonden, op >>DEZE<< pagina - Chain Reaction Blaas 10 voertuigen op binnen de 10 seconden. Ik denk dat dit de archievement is die jij bedoelt. Reageren
sir groenhof Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Thanx gozer ! Greetz ! Reageren
zezima0014 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik heb op youtube gezien dt er een achievement is waarbij je ( ik geloof 25 auto's tegelijk ) op moet blazen, maar mijn vraag: Hoe heet dt achievement ookal weer? Greetz Het zijn er 10, en ja, die heet Chain Reaction maar WaRioRz was me al voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.