Jump to content

Meneer Incredible

Recommended Posts

Geplaatst:

Me eerste signature met C4D, ik kreeg link van Zamg0d1 en toen deed ik iets en toen kreeg ik zo'n effect:

mrincrediblevj9.png

Tips/Rates/Command. Altijd welkom ^_^

Geplaatst:

Leuk plaatje opzicht.

Wat me meteen al opviel was dat Meneer Incredible erg Onscherp is, Lelijk plaatje.

Zelfde voor de C4D. Fout gegaan probeersel? Ik vind dat je wel goed geprobeert heb, en het totaale plaatje is wel leuk, op de kleine details na. Ik maak er nog net een 6.5 Van, Ook omdat ik denk dat je de C4D en aan het plaatje: Niks gedaan hebt, Mocht ik er toch naast zitten pas ik me rate aan.

Geplaatst:
Me eerste signature met C4D, ik kreeg link van Zamg0d1 en toen deed ik iets en toen kreeg ik zo'n effect:

mrincrediblevj9.png

Tips/Rates/Command. Altijd welkom ^_^

mooie signature alleen kun je beter de Master Opacity van de balk op 70% zetten

dat zal wat mooier staan

en de C4D op Overlay of een andere Blending Option

Geplaatst:
Leuk plaatje opzicht.

Wat me meteen al opviel was dat Meneer Incredible erg Onscherp is, Lelijk plaatje.

Zelfde voor de C4D. Fout gegaan probeersel? Ik vind dat je wel goed geprobeert heb, en het totaale plaatje is wel leuk, op de kleine details na. Ik maak er nog net een 6.5 Van, Ook omdat ik denk dat je de C4D en aan het plaatje: Niks gedaan hebt, Mocht ik er toch naast zitten pas ik me rate aan.

Eerste keer :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...