BigM Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Een goeie Photoshop CS3(!) Video tutorial site, zo niet een duidelijke normaale tutorial site. Maar dan niet zo'n simpele ik wil echt een site hebben waar je iets kan leren, Google bracht me alleen bij kinder spul. Hebben jullie iets van een link voor me? Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Probeer eens Photoshop User TV. Een ontzettend goede hulpmiddel als je tips, tricks en short-cuts in photoshop wilt leren. Ze leggen alles rustig en gedetailleerd uit, zeker de moeite waard om wat afleveringen te bezoeken. Wel allemaal Engels gesproken, dus als je dat een beetje beheerst zul je veel meer te weten komen over photoshop. Op youtube is er ook veel over te vinden. Reageren
BigM Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Probeer eens Photoshop User TV. Een ontzettend goede hulpmiddel als je tips, tricks en short-cuts in photoshop wilt leren. Ze leggen alles rustig en gedetailleerd uit, zeker de moeite waard om wat afleveringen te bezoeken. Wel allemaal Engels gesproken, dus als je dat een beetje beheerst zul je veel meer te weten komen over photoshop. Op youtube is er ook veel over te vinden. Bedankt man, Die site ga ik zeker doen. Dat engels zit wel goed want die taal beheers ik compleet. Youtube is alleen geen goeie tip . Zwakzinnige sig's e.t komen daar vandaan.(meestal) Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Wat ik bedoel is dat je op youtube eens naar Photoshop User Tv moet gaan zoeken voor meer afleveringen. Reageren
BigM Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Wat ik bedoel is dat je op youtube eens naar Photoshop User Tv moet gaan zoeken voor meer afleveringen. Oh op die manier, Mijn excusses. Kan gesloten worden dit ik heb ookal een andere en in Combo.. met die van Levi heb ik genoeg.. Dank. Reageren
Vegeta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 op youtube heb je er zo veel man en op het forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.