GTA-Rassa Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Kan iemand voor mij de laatste missie van zero Halen ik heb er al 2 gehaalt maar kom niet verder bij de laatste dan kan ik wee lekker verder spelen heb v1 GTASAsf1.b Bewerkt: 19 augustus 2008 door GTA-Rassa Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Als je wilt dat iemand een Savegame voor je haalt dan moet je wel eerst een lijstje invullen. Dit is het lijstje: Missie(s): Cheaten: Versie: Overig: Veel Succes! Bewerkt: 19 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
GTA-Rassa Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ok bedankt xD Missie(s): NEW MODEL ARMY Cheaten: Mag Wel Versie: v1 Overig: - GTASAsf1.b Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Doe ik voor je (als ik SA aan de praat krijg ). EDIT: je hebt supply lines nog niet gedaan in die savegame. Je moet die eerst halen, alvorens ik New Model Army voor je kan doen. EDIT 2: Ik heb ze beiden gedaan, supply lines én new model army. Als je dat niet wilt, moet je het zeggen, dan moet iemand anders new model army doen als jij supply lines heb gehaald (of de juiste savegame hebt gehaald). Savegame: GTASAsf6.b Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 dan kan ik weer lekker verder spelen De zero missies zijn zijmissies. Ze zijn niet nodig om nieuwe missies te krijgen of het spel uit te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.