Jump to content

GT5 Prologue

Rensketpenske

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik speel momenteel GT5 prologue en ik moet zeggen het is heel tof als je van echte racegames houdt.

Maar nu heb ik een klein probleempje of terwel ben ik gewoonweg niet goed geneog maar dan zou ik dat hier eens bevestigd willen zien.

Ik zit momenteel in klasse B en heb er alles gehaald behalve die speciale missierace waarbij je met een honda integra van de 16de plaats naar de top drie moet racen in één ronde.

Nu ik probeer maar en probeer, maar ik geraak nooit verder dan de 8ste plaats, hoe komt dit, 3de is echt niet mogelijk :(

En heb al alles geprobeerd, manueel schakelen wat ik altijd doe maar lukt me niet, handmatig gaat nog slechter :puh:

Weet iemand wat ik mss moet doen om te winnen of of ik iets verkeert doe?

Alvast op voorhand bedankt.

Geplaatst:
Moeilijkheidsgraad verstellen?

Hmm, ik denk niet dat je dat kan als het gaat over een speciale missie.

Ik heb GT4 nu, dus ik kan niet echt helpen met GT5 prologue.

Op welk circuit moet je rijden?

Geplaatst:
Moeilijkheidsgraad verstellen?

Hmm, ik denk niet dat je dat kan als het gaat over een speciale missie.

Ik heb GT4 nu, dus ik kan niet echt helpen met GT5 prologue.

Op welk circuit moet je rijden?

Oh, ik had niet goed gelezen :7. Gewoon de hele tijd proberen? Bij FlatOut Ultimate Carange moest je een tijd neerleggen van 55:00 seconden, en na 20 of 30 keer proberen was me gelukt in een tijd van 54:73 :engel:.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gewoon zo veel mogelijk oefenen, en ondertussen even pauzes in lassen om af te koelen, naar een tijdje lukt het je wel. als je gefrustreerd word meot je stoppen want anders gaat het alleen slechter.

Geplaatst:

ik had er geen probleem mee

gwn

-stuurhump uit

-traction control off

min nissan GTR had met die instellingen een top van 308 km/h

Geplaatst:

Je moet op de speed ring. Zet tractioncontrol op 2/3. Dan kun je nog wel doorscheuren zonder te slippen. Zorg ervoor dat je achter iemand aanhangt. Daardoor ga je veel sneller (in de slipstream rijden)(Ik heb daardoor 350 km/h gehaald met een F50 daardoor). Verder veel oefenen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...