ceejee Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 bestaat Euro Truck Simulator al zeg het dan hier bestaat er een demo gelieve een bijlage erbij te zetten Reageren
Kraay Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ja, hij bestaat. Of er een demo is weet ik niet. Ik neem aan dat google.nl bij jou ook werkt Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Wat is Euro Truck Simulator? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Wat is Euro Truck Simulator? Kijk hier maar eens. Want ik heb eigenlijk niet zoveel zin om te Typen. Bewerkt: 19 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
Jorair Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Wat is Euro Truck Simulator? Euro Truck Simulator is gewoon de naam van het spel. Je kan het vergelijken met 18 wheels of steel. Je moet een truck kopen, waarna je doorheen europa vrachten moet vervoeren van punt A naar B. Voila, in 1 zin de hele game uitgelegt . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Wat is Euro Truck Simulator? Euro Truck Simulator is gewoon de naam van het spel. Je kan het vergelijken met 18 wheels of steel. Je moet een truck kopen, waarna je doorheen europa vrachten moet vervoeren van punt A naar B. Voila, in 1 zin de hele game uitgelegt . Daar kan je het mee vergelijken! Reageren
1974 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Wat is Euro Truck Simulator? Euro Truck Simulator is gewoon de naam van het spel. Je kan het vergelijken met 18 wheels of steel. Je moet een truck kopen, waarna je doorheen europa vrachten moet vervoeren van punt A naar B. Voila, in 1 zin de hele game uitgelegt . Daar kan je het mee vergelijken! Je kan het ook vergelijken met Hard truck, alleen is dat in america. Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Wat is Euro Truck Simulator? Euro Truck Simulator is gewoon de naam van het spel. Je kan het vergelijken met 18 wheels of steel. Je moet een truck kopen, waarna je doorheen europa vrachten moet vervoeren van punt A naar B. Voila, in 1 zin de hele game uitgelegt . Wat is het verschil met deze ''Euro Truck simulator'' ? Of is dat weer een vervolg op alle 18 wheels of steel versies? Net zoals we van Hard Truck naar 18 wheels of steel gingen? Reageren
moechy Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Kijk 18 wheels of steel en hard truck speelt zich in Amerika en Euro truck simulator speelt zich af in Europa. Snappie? Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Kijk 18 wheels of steel en hard truck speelt zich in Amerika en Euro truck simulator speelt zich af in Europa. Snappie? ja dat snap ik ook nog wel Ik zat eerder in de trant van verschillen in graphics, functies, trucks ect. Reageren
Wesley Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Lol, lijkt me nog wel een geinige game ook nog, kun je hier mee ook door Nederland, en België enz. rijden? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Lol, lijkt me nog wel een geinige game ook nog, kun je hier mee ook door Nederland, en België enz. rijden? Europa!!!!!!! Daar liggen Nederland en België toch? Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Lol, lijkt me nog wel een geinige game ook nog, kun je hier mee ook door Nederland, en België enz. rijden? Europa!!!!!!! Daar liggen Nederland en België toch? Lijkt mij van wel. Dan moet het wel veel GB's vragen, als je alle Europese landen erin hebt en ieder land heeft zo zijn eigen bebouwing, landschappen ect.... Reageren
Wesley Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Lol, lijkt me nog wel een geinige game ook nog, kun je hier mee ook door Nederland, en België enz. rijden? Europa!!!!!!! Daar liggen Nederland en België toch? Je hebt genoeg schijt games waar ze Nederland of België toch nog even vergeten hoor, waar ook opstaat EUROPA. Reageren
ceejee Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 jaja versie 1 bestaat al van euro truck simulator ik heb de demo al gespeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.