Miek Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Beste leden Mijn vriend heeft een probleem met zijn computer. Hij heeft Windows Media Center op zijn computer (Niet gebruikt). Nu wilt hij Daemon Tools gebruiken om het als DVD weer te geven, maar hij heeft een vraag:Als hij de computer opnieuw gaat installeren, en gebruik maakt van de (zogenaamde) CD, is er dan een kans dat Daemon tools tijdens de overschrijving verwijderd word, waardoor de hele installatie mislukt?Alvast bedankt voor mij en mijn vriend. Miek
Galiorix Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Deamon tools werkt alleen maar als je je computer helemaal opgestart hebt met alle programma's enzo, zolang Windows niet gestart is werkt Deamon Tools niet. Je installeert windows in een opstart stadium waar Windows nog niet geladen is waardoor de virtual drives van Deamon nog niet geactiveert zijn. Het enige wat je vriend kan doen is Windows Media Center op een DVD- of CDtje branden en hem dan in de driver doen. Op een andere manier kan dat niet.
Thundercover Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Miek's vriend heeft over MSN bevestigd dat zijn Media Center niet op een legale manier verkregen is. Rest mij niks anders dan dit topic te sluiten.
Recommended Posts