End Of The Riot Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 hey bij mij in belgie komt er 22 augustus een 80 GB ps3 hij zal 600 euro kosten voor die prijs had ik mijn ps3 60GB(de oude) deze heb ik gekocht om middernacht waneer hij uitkwam (met de nachtopening) maar nu las ik dat ze de 60 GB uit de rekken hebben gehaald is dat een probleem voor degene die een 60 GB versie hebben ik bedoel komen er nog updates enzo voor de 60 GB versie, etc :S Reageren
Dieko Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 hey bij mij in belgie komt er 22 augustus een 80 GB ps3 hij zal 600 euro kosten voor die prijs had ik mijn ps3 60GB(de oude) deze heb ik gekocht om middernacht waneer hij uitkwam (met de nachtopening) maar nu las ik dat ze de 60 GB uit de rekken hebben gehaald is dat een probleem voor degene die een 60 GB versie hebben ik bedoel komen er nog updates enzo voor de 60 GB versie, etc :S 600 Euro???? Hij gaat 400 euro kosten in heel Europa. Reageren
T@rget Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 hey bij mij in belgie komt er 22 augustus een 80 GB ps3 hij zal 600 euro kosten voor die prijs had ik mijn ps3 60GB(de oude) deze heb ik gekocht om middernacht waneer hij uitkwam (met de nachtopening) maar nu las ik dat ze de 60 GB uit de rekken hebben gehaald is dat een probleem voor degene die een 60 GB versie hebben ik bedoel komen er nog updates enzo voor de 60 GB versie, etc :S Nou, ik heb zelf een fat PSP (de oude) en die word gewoon nog altijd geupdate, samen met de nieuwe, en aangezien er in de PS3 80GB alleen maar 20GB meer ruimte zit, en wat USB porten lijkt het mij dat ze net zoiets gaan doen, en die 80GB versie is in andere delen van de wereld al lang uit hoor. Reageren
Dx11 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Even wat roddels uit de wereld helpen: -Hij gaat 399,- kosten net zoals de 40gb nu is. -Er zit een Dualshock3 bij ipv Sixaxis -De PS3 is exact hetzelfde als de 40gb versie, dus heeft geen backwards compatibility, 2 usb poorten, en dus 80gb, ipv 40gb. -Verder zijn al de PS3's hetzelfde qua software, dus updates zijn altijd voor alle PS3's, er zijn geen aparte updates voor de versies. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Even wat roddels uit de wereld helpen:-Hij gaat 399,- kosten net zoals de 40gb nu is. -Er zit een Dualshock3 bij ipv Sixaxis -De PS3 is exact hetzelfde als de 40gb versie, dus heeft geen backwards compatibility, 2 usb poorten, en dus 80gb, ipv 40gb. -Verder zijn al de PS3's hetzelfde qua software, dus updates zijn altijd voor alle PS3's, er zijn geen aparte updates voor de versies. ik denk niet dat het 400 euro kost dat zou afzetterij zijn Reageren
Naudin Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Even wat roddels uit de wereld helpen:-Hij gaat 399,- kosten net zoals de 40gb nu is. -Er zit een Dualshock3 bij ipv Sixaxis -De PS3 is exact hetzelfde als de 40gb versie, dus heeft geen backwards compatibility, 2 usb poorten, en dus 80gb, ipv 40gb. -Verder zijn al de PS3's hetzelfde qua software, dus updates zijn altijd voor alle PS3's, er zijn geen aparte updates voor de versies. ik denk niet dat het 400 euro kost dat zou afzetterij zijn Het klopt allemaal wat hij zegt. Maarja als je je 40gb nog hebt kun je er gewoon een nieuwe hdd in zetten Bewerkt: 20 augustus 2008 door Naudin Reageren
Dieko Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Even wat roddels uit de wereld helpen:-Hij gaat 399,- kosten net zoals de 40gb nu is. -Er zit een Dualshock3 bij ipv Sixaxis -De PS3 is exact hetzelfde als de 40gb versie, dus heeft geen backwards compatibility, 2 usb poorten, en dus 80gb, ipv 40gb. -Verder zijn al de PS3's hetzelfde qua software, dus updates zijn altijd voor alle PS3's, er zijn geen aparte updates voor de versies. ik denk niet dat het 400 euro kost dat zou afzetterij zijn Het klopt allemaal wat hij zegt. Maarja als je je 40gb nog hebt kun je er gewoon een nieuwe hdd in zetten Als je een nieuwe hdd erin zet, geld de garantie niet meer. Reageren
Naudin Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Even wat roddels uit de wereld helpen:-Hij gaat 399,- kosten net zoals de 40gb nu is. -Er zit een Dualshock3 bij ipv Sixaxis -De PS3 is exact hetzelfde als de 40gb versie, dus heeft geen backwards compatibility, 2 usb poorten, en dus 80gb, ipv 40gb. -Verder zijn al de PS3's hetzelfde qua software, dus updates zijn altijd voor alle PS3's, er zijn geen aparte updates voor de versies. ik denk niet dat het 400 euro kost dat zou afzetterij zijn Het klopt allemaal wat hij zegt. Maarja als je je 40gb nog hebt kun je er gewoon een nieuwe hdd in zetten Als je een nieuwe hdd erin zet, geld de garantie niet meer. Als ie kapot is zet je toch gewoon je oude HDD er weer in Reageren
Dx11 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Even wat roddels uit de wereld helpen:-Hij gaat 399,- kosten net zoals de 40gb nu is. -Er zit een Dualshock3 bij ipv Sixaxis -De PS3 is exact hetzelfde als de 40gb versie, dus heeft geen backwards compatibility, 2 usb poorten, en dus 80gb, ipv 40gb. -Verder zijn al de PS3's hetzelfde qua software, dus updates zijn altijd voor alle PS3's, er zijn geen aparte updates voor de versies. ik denk niet dat het 400 euro kost dat zou afzetterij zijn Het klopt allemaal wat hij zegt. Maarja als je je 40gb nog hebt kun je er gewoon een nieuwe hdd in zetten Als je een nieuwe hdd erin zet, geld de garantie niet meer. Jawel, het mag van sony, sterker nog, in het boekje word uitgelegd hoe het moet, wel moet je inderdaad bij eventueel opsturen van de PS3 de orginele schijf erin zetten, als je hem weer terug hebt kan je dan weer terug wisselen. Maar dat is 5 minuten werk.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.