joNaa612 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Hallo , Ik was eens aan het rondkijken op de site , en kwam uit op een 100% Savegame. Heb die gedownload & in de juiste map gestoken , want hij staat er ook tussen als ik Gta SA start. ( Heb V1 & V2 al geprobeerd ) Maar dan krijg ik een error ( bijlage ) Weet iemand hoe ik dit oplos? Mvg Reageren
Timske Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ga naar je GTA San Andreas map en dan de map Readme er zit een kladblok bestandje in. En die open je. Op de 2e/3e regel staat dan bijvoorbeeld V1.0 Heb je n00bmode? Dan heb je >Hier< andere savegames! Reageren
joNaa612 Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ReadMe.txt V1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. Heb die NoobMode gedownload , heb mapje " 8: 100% " genomen , "geinstalleerd" en krijg weer dezelfde error. Reageren
Timske Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 ReadMe.txtV1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. Heb die NoobMode gedownload , heb mapje " 8: 100% " genomen , "geinstalleerd" en krijg weer dezelfde error. Uhm.. Waar zet je ze neer.. Reageren
joNaa612 Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 ReadMe.txtV1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. Heb die NoobMode gedownload , heb mapje " 8: 100% " genomen , "geinstalleerd" en krijg weer dezelfde error. Uhm.. Waar zet je ze neer.. Mijn documenten ; GTA San Andreas user Files ; Daar plakken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 moet goed zijn. Maar die error dat het afgesloten word krijg je vast wel bij v1? bij v2 begin je namelijk gewoon bij het begin als het niet helemaal lekker gaat Reageren
joNaa612 Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 moet goed zijn. Maar die error dat het afgesloten word krijg je vast wel bij v1? bij v2 begin je namelijk gewoon bij het begin als het niet helemaal lekker gaat http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=50788 Met deze tutorial is het gelukt. mvg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.