Remi-X Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik wil een mod voor totale onsterfelijkheid, ik kan nergens meer dood door gaan. Maar waar kan ik die vinden? Cleo mods kan ik zeker installeren, maar normale mods heb ik nog problemen mee. Reageren
Rivel Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Hallo! Je kan dit ook gewoon krijgen met cheats hoor! Op deze pagina van de Nederlandse WikiGTA vind je alle codes. De code die jij zoekt is: BAGUVIX of CAINEMVHZC. Let wel op dat dit gedeeltelijke onstefelijkheid is, door kogels ga je niet dood maar door het springen van gebouwen wel. Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik wil een mod voor totale onsterfelijkheid, ik kan nergens meer dood door gaan. Maar waar kan ik die vinden? Cleo mods kan ik zeker installeren, maar normale mods heb ik nog problemen mee. je kan ander ook mijn mod, BC7Mod proberen als je niet wil cheaten. het is een cleo3 mod met allerlei functies. waaronder ook: Super Health. waardoor je niet meer dood geschoten kan worden, dood vallen. ook zal je auto niet meer kapot kunnen. alleen je kan nog verdrinken. Link: BC7Mod Download BC7 Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) k heb nu wel een crazy trainer (car spawner, cheats, extra's bla bla) en daar zit ook infinite health bij. Maar als ik een hoop (genoeg waarbij ik zonder ook dood ga, 5 en meer ofzo) remote explosief op een plekje zet ga ik wel dood terwijl mn health balk nog vol is.. en zoiets wil ik dus nog tegengaan Owja: @ rivel: k heb hier een leuk cheat boekie naast me liggen en die is ook van wikigta. Maar dat is niet wat ik zoek. Kan gewoon nog geknald worden met rocket launchers en heli's. wat ik dus met die trainer van hierboven niet heb, tenzij ik dus heel veel pakketjes in een keer doe. Bewerkt: 20 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
ikt Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Compilen met SannyBuilder: // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- 0000: NOP wait 5000 :NONAME_7 wait 50 if and 0AB0: key_pressed 17 0AB0: key_pressed 107 else_jump @NONAME_7 Actor.SetImmunities($PLAYER_ACTOR, 1, 1, 1, 1, 1) Camera.Shake(750) wait 1000 :NONAME_55 wait 50 if 0AB0: key_pressed 17 0AB0: key_pressed 107 else_jump @NONAME_55 Actor.SetImmunities($PLAYER_ACTOR, 0, 0, 0, 0, 0) Camera.Shake(100) wait 1000 jump @NONAME_7 Inschakelen met CTRL + (Beeld trilt lang) Uitschakelen met CTRL + (Beeld trilt kort) Soms is het bugged, bijvoorbeeld als je toch dood bent gegaan door het niet openen van je parachute, dus je zult het uit en weer aan moeten schakelen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 van sannybuilder heb ik niet veel verstand.. was toch een tut van? Reageren
ikt Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Gewoon plakken in sannybuilder en compilen :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.