Gta Bram Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Ik denk dat iedereen 50 cent wel kent. En ik heb er een EE over gevonden. Ik was wat door LC aan het toeren toen ik langs een winkel reed, en daarop stond: 49 CENT ( Daar bedoelen ze waarschijnlijk 50 Cent mee ) CANDY SHOP ( Een nummer van 50 Cent ) Waarschijnlijk een snoepwinkel dus Hier de screen en de snapmap: In deze straat is het ongeveer. Als je van de Carwash aan komt rijden, aan je rechterkant. http://snapmap.wikigta.org/index.php?title=The+Candy+Shop Screen: Bewerkt: 26 augustus 2008 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik denk dat iedereen 50 cent wel kent.En ik heb er een EE over gevonden. Ik was wat door LC aan het toeren toen ik langs een winkel reed, en daarop stond: 49 CENT ( Daar bedoelen ze waarschijnlijk 50 Cent mee ) CANDY SHOP ( Een nummer van 50 Cent ) Waarschijnlijk een snoepwinkel dus Ik post later de screen en snapmap nog! Whaha, die is wel lol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik denk dat iedereen 50 cent wel kent.En ik heb er een EE over gevonden. Ik was wat door LC aan het toeren toen ik langs een winkel reed, en daarop stond: 49 CENT ( Daar bedoelen ze waarschijnlijk 50 Cent mee ) CANDY SHOP ( Een nummer van 50 Cent ) Waarschijnlijk een snoepwinkel dus Ik post later de screen en snapmap nog! Whaha, die is wel lol. giere die ga ik wel is zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Sorry jongens, ik moet de screen nog maken. Maar mijn camera doet op het moment raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Leuke EE ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 looool goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Ik denk dat iedereen 50 cent wel kent.En ik heb er een EE over gevonden. Ik was wat door LC aan het toeren toen ik langs een winkel reed, en daarop stond: 49 CENT ( Daar bedoelen ze waarschijnlijk 50 Cent mee ) CANDY SHOP ( Een nummer van 50 Cent ) Waarschijnlijk een snoepwinkel dus Ik post later de screen en snapmap nog! Wie is 50 cent? ik heb alleen een euro. Bewerkt: 25 augustus 2008 door StrongBongSmoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Ik denk dat iedereen 50 cent wel kent.En ik heb er een EE over gevonden. Ik was wat door LC aan het toeren toen ik langs een winkel reed, en daarop stond: 49 CENT ( Daar bedoelen ze waarschijnlijk 50 Cent mee ) CANDY SHOP ( Een nummer van 50 Cent ) Waarschijnlijk een snoepwinkel dus Ik post later de screen en snapmap nog! Wie is 50 cent? ik heb alleen een euro. ken jij 50 cent niet das een rapper hij heeft zelf zijn eigen game(voor de ps2 ) Bewerkt: 25 augustus 2008 door end of the riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Ik denk dat iedereen 50 cent wel kent.En ik heb er een EE over gevonden. Ik was wat door LC aan het toeren toen ik langs een winkel reed, en daarop stond: 49 CENT ( Daar bedoelen ze waarschijnlijk 50 Cent mee ) CANDY SHOP ( Een nummer van 50 Cent ) Waarschijnlijk een snoepwinkel dus Ik post later de screen en snapmap nog! Wie is 50 cent? ik heb alleen een euro. ken jij 50 cent niet das een rapper hij heeft zelf zijn eigen game(voor de ps2 ) Het was sarcastis bedoeld omdat hij zei: Ik denk dat iedereen 50 cent wel kent Bewerkt: 25 augustus 2008 door StrongBongSmoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik denk dat iedereen 50 cent wel kent.En ik heb er een EE over gevonden. Ik was wat door LC aan het toeren toen ik langs een winkel reed, en daarop stond: 49 CENT ( Daar bedoelen ze waarschijnlijk 50 Cent mee ) CANDY SHOP ( Een nummer van 50 Cent ) Waarschijnlijk een snoepwinkel dus Ik post later de screen en snapmap nog! Wie is 50 cent? ik heb alleen een euro. ken jij 50 cent niet das een rapper hij heeft zelf zijn eigen game(voor de ps2 ) Het was sarcastis bedoeld omdat hij zei: Ik denk dat iedereen 50 cent wel kent ow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 lol hey sven kom je vandaag nog on op de ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 lol hey sven kom je vandaag nog on op de ps3 offtopic:nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 Hahahaahaha lmao , en dan nog candyshop erondern . GOED GEVONDEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 lol hey sven kom je vandaag nog on op de ps3 offtopic:nee oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 LOL ja dat is een EE , goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.