gerwin1 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 eeys et klinkt mischien wel dom maar ik kan me server niet in de lijst vinden als ik em draai (en dat doet ie ook) kan ik em nergens vinde in de lijst wie weet hoe ik em vin greetzz Reageren
Juwayri Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 eeys et klinkt mischien wel dom maar ik kan me server niet in de lijst vinden als ik em draai (en dat doet ie ook) kan ik em nergens vinde in de lijst wie weet hoe ik em vin greetzz Bedoel je in de internet lijst? Doe je best, heb m'n eigen ook nog nooit gevonden. Maar het kan er ook aan liggen dat je je server.cfg verkeerd hebt geconfigureerd. Check of je er announce 1 hebt staan als er announce 0 staat verander dan de 0 in een 1 en als de regel announce er niet staat voeg je de regel announce 1 toe. Bedoel je in je favorietenlijst? Check of je je poorten in de router en firewall open hebt staan. Zorg anders dat ze open staan. Hiervoor zijn genoeg tut's op internet te vinden. Zoek onder: Port Forwarding En trouwens, typ alsjeblieft eens gewoon fatsoenlijk NL het is zo heel vervelend lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.